تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مامور قلابی پلیس راهور

۶۶۶۴۵۳

۳۷۳  بازدید

معاون عملیات پلیس پایتخت نتایج اولیه از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون عملیات پلیس پایتخت نتایج اولیه از اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ پرویز یعقوبی بامداد امروز در تشریح گزارش اولیه از اقدامات انجام شده در طرح امنیت و آرامش شبانه، اظهار کرد:  برابر گزارش‌های اولیه در مجموع ۱۲۰ تن اراذل و اوباش دستگیر و ۸۹ واحد صنفی پاکسازی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ نقطه آلوده پاکسازی شده، گفت: کشف ۲۸ سلاح شکاری غیر مجاز و دستگیری ۶۸ تن از اتباع خارجی غیر مجاز ازدیگر اقدامات انجام شده بود.

وی با بیان اینکه ۴۰ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شده است، گفت: ۲۵۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و متلاشی شد. همچنین ۱۴ قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر شدند.

یعقوبی دستگیری ۳۱ خرده‌فروش مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای روز نخست اجرای این طرح برشمرد و گفت: ۱۵ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در اجرای این طرح کشف شد.

وی ادامه داد: ۱۵ سارق دستگیر شدند که یک نفر با غصب عنوان مامور راهور به دنبال اخاذی از مردم بود که دستگیر شد.

یعقوبی، توقیف دستگاه سنگین دودزا و فرسوده و اخذ تست سلامت از ۳۵ راننده را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مامور قلابی پلیس راهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..