تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز به دختر شهرستانی در خانه مجردی / پسر تهرانی به شلاق و تبعید محکوم شد

ساعت 24-حکم شلاق و تبعید پسر دانشجو که دختر شهرستانی را در خانه مجردی آزار داده بود دیروز در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

چهاردهم شهریور ماه امسال دختر 18ساله ای به نام رومینا به پلیس Police آگاهی رفت و از پسر دانشجو که وی را فریب داده و به دام شیطانی اش انداخته بود شکایت کرد.

وی گفت: خانواده ام ساکن شهرستان هستند. وقتی در دانشگاه قبول شدم خانواده ام قبول کردند تا برای درس خواندن به تهران بیایم. خانواده ام یک خانه مجردی برایم اجاره کردند تا بتوانم به راحتی تحصیل کنم. اواخر اسفند ماه بود که در اینستاگرام Instagram با یک پسر جوان به نام امین آشنا شدم.او که دانشجوی رشته معماری است با حرف هایش مرا فریب داد.او می گفت به من علاقمند شده و قصد دارد همراه خانواده اش به خواستگاری ام بیاید. من در این مدت چندین بار به دیدن امین رفتم. تا اینکه آخرین بار از من خواست تا او را به خانه ام دعوت کنم. من هم پذیرفتم اما وقتی پسرجوان به خانه ام آمد بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. او تهدیدم کرد در این باره به کسی حرفی نزدنم. بعد از این ماجرا هر چه با امین تماس گرفتم پاسخ تلفنم را نداد. به دنبال شکایت دختر جوان پلیس به ردیابی پسردانشجو پرداخت و وی بازداشت شد.

وقتی پزشکی قانونی آزار دختر جوان را از سوی پسر دانشجو تایید کرد پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

امین پای میز محاکمه ایستاد ولی خودش را بی گناه خواند و ادعای تازه ای مطرح کرد. این پسر گفت: قبول دارم در اینستاگرام با رومینا آشنا شدم ولی او خودش عکس های خصوصی اش را برایم فرستاد . رومینا می گفت چند سال قبل پدر و مادرش را در یک سانحه رانندگی از دست داده و به تنهایی زندگی می کند. من که دلم برایش سوخته بود در این مدت هر روز با او تماس می گرفتم و گاهی اوقات او را به پارک یا سینما Cinema دعوت می کردم. او آخرین بار خودش مرا به خانه اش دعوت کرد ولی من او را آزار نداده ام.

در این میان دختر جوان امین را دروغگو خواند و گفت: بعد از اینکه به دام شیطانی این پسر افتادم او بارها مرا تهدید به آبروریزی کرد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پسر دانشجو را به100ضربه شلاق Whip و یکسال تبعید  محکوم کرد. دیروز این حکم در شعبه 42دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز به دختر شهرستانی در خانه مجردی / پسر تهرانی به شلاق و تبعید محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..