تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوه سعیدراد تمرین پرسولیس را تحت تاثیر قرار داد+ عکس

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه آغاز کردند. بخش اول تمرین به گرم کردن، تمرینات رفلکسی، کشش و تعادلی اختصاص داشت.

در بخش بعدی، برانکو ایوانکوویچ تمرینات تاکتیکی ویژه‌ای را در نظر داشت. آرایش نفرات در زمین بر اساس سیستم بازی تیم، نحوه جابجایی آن‌ها در موقعیت‌های مختلف توپ و انتقال توپ بین خطوط سه‌گانه اصلی در این بخش به دو شکل دنبال شد. این تمرین ابتدا در قالب یک تیم انجام شد و پس از آن دو تیم روبروی هم قرار گرفتند تا همان برنامه را در شرایط واقعی‌تری تمرین کنند.

از نکات جالب توجه در این بخش از تمرین، حضور کمال کامیابی‌نیا بود. کتف او مهار و بسته شده بود و البته به جهت کنترل شده بودن این بخش تمرین، نگرانی از برخورد‌های درگیرانه وجود نداشت. بشار رسن نیز تنها غایب از جمع بازیکنان بود.

سرخپوشان بعد از تمرینات تاکتیکی، فوتبال درون تیمی را در نیمی از زمین انجام دادند و در ادامه روی ضربات شروع مجدد کار کردند.

جشن تولد نوه بازیگر معروف در تمرین پرسپولیس+ عکس

پس از پایان تمرین هم با تهیه کیکی تولد آدم همتی را جشن گرفتند و به وی تبریک گفتند.

انتهای پیام/

برگزاری جشن تولد آدم همتی در تمرین امروز پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوه سعیدراد تمرین پرسولیس را تحت تاثیر قرار داد+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..