تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام جهانی به لندن رسید

نمایش تحفه جهانی فوتبال در لندنبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در جریان تور بین المللی نمایش جام جهانی 2018 روسیه ، سرانجام این جام به لندن پایتخت انگلیس رسید.

حامی مالی نمایش جام در این تور بین المللی، کمپانی مطرح نوشابه سازی است که این جام را که همه 32 کشور حاضر در رقابت های جام جهانی 2018 آرزوی داشتنش را دارند ،در لندن به " آندره پیرلو" ایتالیایی و "جف هرست" انگلیسی قهرمانان سابق جام جهانی سپرد.

با این تور که برنامه گردش در 51 کشور و 91 شهر دنیا را دارد، همه هواداران فوتبالی شانس مشاهده از نزدیک این جام را دارند.

بنابراین گزارش این چهارمین همکاری فیفا با این کمپانی است و با این تور بین المللی این جام برای اولین بار وارد کشورهایی چون ایسلند، اتریش و مغولستان می شود.

پیرلو پس از گرفتن این جام گفت: باعث افتخار من است که این جام را با هواپیما به نقاط مختلف جهان بفرستم.

انتهای پیام/

کاپ قهرمانی جام جهانی در لندن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام جهانی به لندن رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..