تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب مسئول دفتر هماهنگی تخلفات اداری کارکنان و هماهنگ کننده هیات های انتظامی اعضای هیات علمی

با حکم وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت؛

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در حکمی، ابراهیم ابراهیمی مدیرکل امور مجلس وزارت علوم را با حفظ سمت، به عنوان «نماینده وزیر و مسئول دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و همچنین هماهنگ کننده هیئت های انتظامی اعضای هیات علمی» منصوب کرد.

 در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ابراهیمی آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به منظور اجرای ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به تخلفات اداری، با حفظ سمت به عنوان "نماینده وزیر و مسئول دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و همچنین هماهنگ کننده هیات های انتظامی اعضای هیات علمی» منصوب می شوید.

امیدوارم با رعایت منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر در تقویت نظم و انضباط و قانونمندی، و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

 ابراهیم ابراهیمی، عضو هیئت علمی دانشگاه اراک با مرتبه دانشیاری است و در گروه آموزشی الهیات (علوم قرآن و حدیث) این دانشگاه به فعالیت های علمی اشتغال دارد.

انتهای پیام/

انتصاب در وزارت علوم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب مسئول دفتر هماهنگی تخلفات اداری کارکنان و هماهنگ کننده هیات های انتظامی اعضای هیات علمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..