تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‎گرفتن هفت خودرو در خیابان انقلاب تهران

نشتی بنزین از یک دستگاه خودرو سواری در خیابان انقلاب، موجب آتش گرفتن هفت دستگاه خودرو شد.

به گزارش شمانیوز:  حادثه نشت بنزین ساعت 19:35 شب گذشته رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای عملیاتی ایستگاه های 46 و 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به خیابان انقلاب، حوالی کوچه رامسر رساندند. به گفته محمد یزدانی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، بر اثر نشتی بنزین از یک دستگاه خودرو سواری و جاری شدن این مایعات بر روی سطح خیابان و جوی آب حاشیه مسیر، آتش سوزی رخ داده و شعله های آتش به هفت دستگاه خودرو پارک شده در کنار خیابان، سرایت کرده بود. وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند، که گروه اول به وسیله تجهیزات مخصوص مشغول رفع نشتی بنزین از خودرو سواری شدند و همزمان گروه دوم پس از ایمن سازی کامل، عملیات مهار زبانه های آتش را آغاز کردند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش همه جانبه، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‎گرفتن هفت خودرو در خیابان انقلاب تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..