تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهش بیمه‌‌کوثر در حوزه سرمایه‌‌گذاری

درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌‌های شرکت بیمه‌‌کوثر در سال جاری نسبت‌‌به سال‌‌های گذشته رشد چشمگیری داشته و آینده‌‌ای درخشان را نوید می‌دهد.

به گزارش شمانیوز؛ میزان درامد حاصل به دلیل سرمایه‌گذاری‌های موفق صورت گرفته در حوزه بازار سرمایه و رونق بازار، نسبت‌به سال‌های گذشته متحول شده است.
 
نوید خاندوزی با بیان اینکه بودجه درامد سرمایه‌گذاری شرکت برای سال96 مبلغ 59میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان‌کرد: فقط در نه‌ماهه سال‌جاری 127میلیارد ریال درامد محقق شده است.
 
 وی افزود: در شش‌ماهه اول سال‌جاری 20میلیارد ریال و در سه‌ماهه سوم بیش از 100میلیارد ریال درامد حاصل از این حوزه بوده است.

منبع: روابط‌عمومی بیمه‌کوثر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهش بیمه‌‌کوثر در حوزه سرمایه‌‌گذاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..