تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های هوشمند منعطف ال جی به‌زودی روانه بازار می‌شوند

دو گوشی‌ هوشمند منعطف ال جی با قابلیت‌های کاربردی و جالبی که دارند، همتای سامسونگی خود را از دور رقابت خارج خواهند کرد.

سامسونگ قصد دارد تا پایان سال جاری یک تلفن هوشمند منعطف را روانه بازار کند؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای ال‌جی می‌خواهد با ارائه‌ی محصولات مشابه، همتای خود را به چالش بکشد! در ادامه به دو پتنت جالب ال‌جی نگاهی خواهیم داشت که نشان می‌دهند این شرکت برای گوشی‌های قابل انعطاف خود چه در سر دارد.

ایده‌ی اولیه‌ی این دستگاه‌ها بسیار ساده بود؛ یک تبلت که می‌تواند از وسط به دو نیم تا و به گوشی هوشمند تبدیل شود. دو پتنت جدید ال‌جی کمی از سایر محصولات مشابه متفاوت هستند و در ایالات متحده و اروپا به رسمیت شناخته شده‌اند.

اولین دستگاه‌، یک گوشی هوشمند منعطف را نشان می‌دهد که دکمه‌ای فیزیکی در قسمت پشتی یکی از صفحه نمایش‌ها دارد. این دکمه روی پنل خارجی قرار گرفته است و اطلاعاتی نظیر زمان، تاریخ و ... را نشان می‌دهد. دوربین این دستگاه نیز در پشت صفحه دوم قرار گرفته است.

تلفن هوشمند منعطف ال جی

دستگاه‌ دوم حتی جالب‌تر از مدل قبلی است. گوشی‌های هوشمند منعطف همیشه به سمت داخل تا می‌شوند؛ اما این مدل، نوآوری جالب توجهی در پنل پشتی به همراه دارد. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، در واقع هنگامی که این دستگاه در حالت بسته باشد، کاورهای بیرونی آن به صورتی قرار می‌گیرند که اطلاعات مورد نیاز از یک قسمت باریک قابل نمایش باشند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که هرگاه تمایل داشتند، اطلاعات مربوط به زمان و تاریخ را از صفحه نمایش باریک دستگاه خود مشاهده کنند.

تلفن هوشمند منعطف ال جی

در آینده خواهیم دید که آیا این طرح‌های جذاب ال‌جی می‌توانند سامسونگ را از دور رقابت خارج کنند یا خیر. به احتمال زیاد تا سال آینده این تلفن‌های هوشمند روانه‌ی بازار خواهند شد. اخیرا ال‌جی محصولات خود را در زمان نامناسبی عرضه می‌کند؛ از این رو باید برای عرضه‌ی این محصولات خود، با دقت هر چه تمام‌تر برنامه‌ریزی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های هوشمند منعطف ال جی به‌زودی روانه بازار می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..