تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ به ایران حمله خواهد کرد؟

واضح است که ترامپ قصد ندارد پای‌بندی ایران (به برجام) را تایید کند، او به طور موثر توافق ایران و آمریکا که قبلا آمریکا آن را نقض کرده است.

به گزارش شمانیوز: وبگاه شبکه تلِ‌سار طی گفتگویی با لارنس دیوید، کارشناس مسائل خاورمیانه، ضمن بررسی تهدیدات ترامپ علیه ایران نوشت: واضح است که ترامپ قصد ندارد پای‌بندی ایران (به برجام) را تایید کند، او به طور موثر توافق ایران و آمریکا که قبلا آمریکا آن را نقض کرده است، را تضعیف می‌کند.لارنس در پاسخ به سوالی درباره تلاش ترامپ برای بهره‌گیری از ناآرامی‌های اخیر گفت: رئیس‌جمهور ترامپ، دنیا را تک‌بُعدی و سیاه و سفید می‌بیند.

 اینکه در این جهان‌بینی ساده‌انگارانه، چه کسی بد و چه کسی خوب است، به این بستگی دارد که ترامپ اکنون با چه کسی تجارت می‌کند. در چارچوب سیاست خارجی آمریکا، او در حال تجارت با اسرائیلی‌ها است و موضع‌گیری‌های سیاستی مشخص، به طور خودکار از این واقعیت ناشی می‌شود. او با آن‌ها متحد است و از خط آن‌ها علیه ایران پیروی می‌کند. این بدان معناست که او ایران را یک دشمن می‎بیند.لارنس با اشاره به حمایت مردم از نظام خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که آمریکایی‌ها نیاز دارند تا بدانند اکثر ایرانیان تا وقتی که نظام دینی‌شان توقعات اقتصادی معتدل را محقق کند و از فساد گسترده اجتناب کند، مایل هستند از آن حمایت کنند.

تلِ‌سار با بیان اینکه پیش‌بینی اقدامات آینده کاخ سفید دشور است، نوشت: تصور وقوع یک حمله (به ایران) دشوار است.لارنس در پایان اعلام کرد: ایرانی‌ها معتقدند که ترامپ یک جنگ‌طلب است. او کسی است که یک قرارداد نادر را نقض کرده است و دستوراتش را از صهیونیست‌ها می‌گیرد.

منبع: فرارو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ به ایران حمله خواهد کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..