تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمایشگاه نوبل - ارزیابی مواد مخدر

۶۶۶۲۶۵

۱۸۷  بازدید

با توجه به اهمیت تاثیرات مواد مخدر بر روی جامعه کاری در کاهش بازدهی و کیفیت خدمات رسانی، هر بخش صنعتی-خدماتی نیاز به ارزیابی مصرف مواد مخدر در کارمندان و یا کارگران خویش به صورت دوره‌ای دارد. آزمایشگاه نوبل پنل گسترده تشخیص مواد مخدر را در این راستا ارائه نموده است.

امروزه با رشد مصرف مواد مخدر به صورت گسترده در جوامع در حال توسعه، تست‌های تشخیص اعتیاد برای مردم بخصوص افراد شاغل مورد نیاز می‌باشد. با توجه به اهمیت تاثیرات مواد مخدر بر روی جامعه کاری در کاهش بازدهی و کیفیت خدمات رسانی، هر بخش صنعتی-خدماتی نیاز به ارزیابی مصرف مواد مخدر در کارمندان و یا کارگران خویش به صورت دوره‌ای دارد. آزمایشگاه نوبل پنل گسترده تشخیص مواد مخدر را در این راستا ارائه نموده است. غالب ارزیابی مصرف مواد مخدر به صورت تشخیص در ادرار می‌باشد، اگرچه امکان تست بر روی بزاق و مایعات دهانی، مو، و نیز خون به دستور پزشک، کارفرما، و یا مراجع قانونی وجود دارد.
 

ارزیابی مواد مخدر با استفاده از کیت‌های استاندارد اروپایی به صورت روتین و روزانه انجام شده که دقت بینظیر و نتایج کاملا قابل استناد را در اختیار مراجعین قرار می‌دهد. تست غربالگری مواد مخدر جهت ارزیابی وجود آمفتامین، مت آفتامین، مورفین، ترامادول، متادون، کوکائین، اکستازی، بنزودیازپین، بوپرونورفین، و حشیش می‌باشد. حساسیت این تست برای AMP، MDMA و mAMP کمتر از ۵۰۰ ng/ml، برای MOR، COC، BZO و MTD کمتر از ۳۰۰ng/ml برای ترامادول ۱۰۰ng/ml، بوپرونورفین ۱۰ng/ml و برای حشیش ۵۰ng/ml می‌باشد.

ماده مصرفی

خون

مو

ادرار

آمفتامین ها (بجز مت)

12 ساعت

تا 90 روز

تا 2 روز

مت آفتامین ها

24 ساعت

تا 90 روز

تا 2 روز

باربیتورات ها (بجز فنوبارب)

تا 2 روز

تا 90 روز

تا 3 روز

فنوباربیتال

تا 7 روز

تا 90 روز

تا 14 روز

کوکایین

24 ساعت

تا 90 روز

تا 4 روز

کدئین

12 ساعت

تا 90 روز

2 روز

کوتینین (محصولی از نیکوتین)

تا 4 روز

تا 90 روز

تا 4 روز

مورفین

6 ساعت

تا 90 روز

2 روز

هروئین

6 ساعت

تا 90 روز

2 روز

LSD

تا 3 ساعت

تا 90 روز

تا 24 ساعت

متادون

24 ساعت

تا 90 روز

3 روز

PCP

24 ساعت

تا 90 روز

تا 30 روز (در مصرف کنندگان طولانی)

 

 طول مدت ماندگاری مواد مخدر مصرفی در خون، مو، و ادرار

 
آزمایشگاه نوبل مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ارزیابی مواد مخدر بوده که نتایج را با بالاترین دقت و کیفیت ارائه می‌نماید. کیت‌های استفاده شده در آزمایشگاه نوبل محصول اروپا بوده و دارای استاندارهای بین المللی لازم جهت اندازه گیری دقیق مواد ذکر شده می‌باشد. آزمایشگاه نوبل با کادری مجرب در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن ارزیابی مواد مخدر را انجام داده و گزارشات به صورت حضوری و یا غیر حضوری تقدیم حضور مراجعین خواهد شد.


"به خانواده بزرگ نوبل بپیوندید"

 آزمایشگاه نوبل اصفهان 

 آزمایشگاه نوبل اصفهان

آزمایشگاه نوبل اصفهانآزمایشگاه نوبل اصفهانآزمایشگاه نوبل اصفهان آزمایشگاه نوبل اصفهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمایشگاه نوبل - ارزیابی مواد مخدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..