تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جالب ماموران پلیس به شوخی یک شهروند+تصاویر

واکنش جالب پلیس به شوخی یک شهروند+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،یک نجار کانادایی به نام سیمون لاپرس پس از بارش برف باظرافت تمام شروع به ساختن یک خودروی برفی در محل (پارک ممنوع) کرد.

پلیس راهنمایی  و رانندگی نیز وقتی این خودرو را در محل نامناسب و ممنوع دید، گمان برد که این یک ماشین واقعی است که روی آن برف نشسته و به سمت آن رفت تا اقدام به نوشتن جریمه برای راننده اش کند.

در این لحظه مرد نجار به سمت پلیس ها رفت تا ماجرا را برایشان توضیح دهد اما ماموران که در تلاش برای مشاهده پلاک خودرو بودند در خلال کاوش خود ناگهان متوجه اصل ماجرا شدند.

در نهایت آنها به جای برگ جریمه یک یاد داشت برای این شهروند به یادگاری گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: شب مارا ساختی(خنده).

واکنش جالب ماموران به شوخی یک شهروند+تصاویر

واکنش جالب ماموران به شوخی یک شهروند+عکس

انتهای پیام/

 شوخی جالب یک شهروند با ماموران راهنمایی و رانندگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جالب ماموران پلیس به شوخی یک شهروند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..