تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط جدید واردات برنج به گمرکات کشور ابلاغ شد

مدت زمان ثبت سفارش واردات برنج و فرصت تمدید آن که با کاهش همراه شده، به همراه تعرفه واردات این محصول به گمرکات کشور و مناطق آزاد برای اجرا اعلام شد.

به گزارش شمانیوز:مدت زمان ثبت سفارش واردات برنج و فرصت تمدید آن که با کاهش همراه شده، به همراه تعرفه واردات این محصول به گمرکات کشور و مناطق آزاد برای اجرا اعلام شد.

به گزارش پایشگر، علی علی‌آبادی فراهانی مدیر کل دفتر مقررات و صادرات سازمان توسعه تجارت ایران با ارسال نامه ای به معقولی مدیر کل محترم مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران با اظهار شرایط جدید ثبت سفارش و واردات برنج نوشت:«ضمن ارسال تصویرنامه شماره ۲۰/۲۶۶۹۱، مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ وزارت جهاد کشاورزی در خصوص ثبت سفارش و واردات برنج به استحضار می‌رساند:

ثبت سفارش و واردات برنج از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ لغایت ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ مجاز می‌باشد. مدت اعتبار ثبت سفارش تمامی محموله‌های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است. حداکثر مدت اعتبار ثبت سفارش بروات اسنادی، اعتبارات اسنادی و حواله تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ خواهد بود و محموله‌های وارداتی حداکثر تا لغایت ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ قابل ورود و ترخیص قطعی است.

یادآوری می‌گردد حقوق ورودی برنج سفید مطابق مفاد مصوبه ۱۳۵۰۲۳/ت ۵۳۸۵۵ و اصلاحیه شماره ۵۳۸۸۵/۱۳۶۰۹۶ مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۳ دبیرخانه محترم هیئت دولت ۲۶% است و از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق (۱۳۹۵/۱۱/۳) لازم‌الاجرا می‌باشد.»

منبع:پایشگر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط جدید واردات برنج به گمرکات کشور ابلاغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..