تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکره بانک ملی برای افتتاح شعبه «میربیزنس بانک» در «سرخس»

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از تلاش برای افتتاح شعبه «میربیزنس بانک» در داخل کشور خبر داد.

به گزارش شمانیوز؛ برات کریمی با بیان این که وجود شعبه یک بانک خارجی در داخل کشور می تواند بسیاری از امور سرمایه گذاران، صادر کنندگان و وارد کنندگان را تسهیل کند، گفت: نقل و انتقال وجوه نیز در چنین شرایطی بسیار ساده خواهد بود.
 
وی با تاکید بر این که «میربیزنس بانک» زیر نظر بانک ملی ایران اداره می شود، افزود: پیشنهاد شده شعبه ای از این بانک در منطقه ویژه اقتصادی سرخس ایجاد شود.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: برای تاسیس این شعبه به مجوز رسمی بانک مرکزی نیاز است، از این رو تقاضای ما مطرح و مذاکراتی انجام شده و منتظر دریافت پاسخ هستیم.
 
کریمی با اشاره به این که مناطق آزاد و ویژه با قوانین داخلی، ولی بدون مقررات دست و پا گیر فعالیت می کنند، افزود: در صورتی که شعبه یک بانک خارجی در داخل کشور ایجاد شود، سرمایه گذاران می توانند از تسهیلات ارزی با نرخ کمتر از نرخ موجود بهره مند شود.

منبع: روابط عمومی بانک ملی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکره بانک ملی برای افتتاح شعبه «میربیزنس بانک» در «سرخس»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..