تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت باورنکردنی خلبان در فرود یک هواپیما در آلمان + فیلم

مهارت باورنکردنی خلبان در فرود یک هواپیما در آلمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باد شدیدی که با سرعت 120 کیلومتر در ساعت در فرودگاه شهر دوسلدورف آلمان می وزید لحظاتی هولناک را برای مسافران یک هواپیما رقم زد. ویدئویی که منتشر شده است این هواپیمای مسافربری کوچک را در آسمان و لحظاتی قبل از فرود نشان می دهد که در اثر این باد شدید با چالش روبرو می شود. در ادامه خلبان هواپیما سرانجام توانست با مهارت خود روی باند فرودگاه فرود آید.

 انتشار این ویدئو در یوتیوب، واکنش کاربران و تحسین این خلبان را به همراه شد.  

گفتنی است؛ این حادثه روز پنجشنبه و در فرودگاه شهر دوسلدورف آلمان رخ داد.

انتهای پیام/

 لحظه دلهره آور فرود هواپیما در یک فرودگاه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت باورنکردنی خلبان در فرود یک هواپیما در آلمان + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..