تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر دو نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب چه بود؟ +فیلم

ویدئویی در خصوص نامه رهبر انقلاب به جوانان غرببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زمستان سال 93 در پی حملات تروریستی در فرانسه و اهانت نشریه «شارلی ابدو» به پیامبر اکرم(ص)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری در مقابل سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام، در نامه‌ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنان خواستند با حقیقت اسلام مستقیم و بی‌واسطه آشنا شوند.

در آذر ماه سال 94 یعنی در کمتر از یک سال بعد که فرانسه مجدداً شاهد حملات تروریستی بود، رهبر انقلاب دومین نامه خود خطاب به جوانان اروپا و آمریکا را با عنوان «امروز تروریسم نگرانی مشترک ماست» منتشر کردند. این نامه نیز که با هدف مقابله با سیاه‌نمایی رسانه‌های دشمن اسلام منتشر شده بود و در اولین جمله‌ی آن آمده بود که "حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت."

انتشار این دو نامه از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان غرب، اگرچه مورد بایکوت شدید رسانه‌های غربی قرار گرفت، اما نقطه‌ی عطفی در معادلات فرهنگی و اجتماعی کشورهای غربی محسوب می‌شد و باعث بسیاری از توطئه‌های دشمنان اسلام خنثی شود.

در ادامه فیلمی از روایت حوادث آن روزها و واکنش‌ها به نامه رهبری مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

روایت نامه‌ی رهبر انقلاب به جوانان غرب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر دو نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب چه بود؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..