تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شد

بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه گذشته بود که توئیتر اعلام کرد در حال کار روی قابلیت جدیدی به نام "Save for Later" است و اکنون برخی از کاربران از اضافه شدن این ویژگی به نسخه آزمایشی اندروید توئیتر خبر می دهند. با استفاده از این قابلیت می توانید توئیت های جالب را ذخیره کنید.

پیش از این، کاربران برای ذخیره کردن توئیت های جالب از روش های مختلفی مانند اسکرین شات، ریتوئیت، لایک کردن و ... استفاده می کردند که برخی از این کارها باعث می شد تا کاربران دیگر نیز از توئیت های مورد علاقه شما باخبر شوند اما با این ویژگی می توانند توئیت های مورد نظر را نشانه گذاری کنند که در تب پنهانی ذخیره می شود.

در جدیدترین نسخه آزمایشی توئیتر (نسخه 7.29)، اگر نشانه ای که در گوشه سمت راست بالای هر توییتر نمایش داده می‏شود را لمس کنید، پنجره‌ای باز می‏گردد که در بالای آن گزینه Add Tweet to Bookmarks قرار گرفته است. برای مشاهده توییت‌های بوکمارک شده، در منوی نرم‌افزار وارد گزینه Bookmarks شوید.

انتظار می رود ویژگی بوک مارک کردن توئیت ها در نسخه بعدی نرم افزار توئیتر برای تمامی سیستم عامل ها به صورت نهایی قرار گیرد. در ادامه می توانید تصاویری که کاربران از وجود بخش بوک مارک در آخرین نسخه آزمایشی توئیتر ثبت کردند، مشاهده کنید.

 بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شد بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شد بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شد

بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شدبوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شدبوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شد

انتهای پیام/

اضافه شدن بوک مارک به توئیتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوک‌مارک کردن توئیت‌ها به نسخه اندروید توئیتر اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..