تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایده ای که در ذهن دارید را به سرعت اجرا کنید

تا به حال بسیار پیش آمده که ایده‌ای داشته‌ایم اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم.

بسیاری از افراد وجود دارند که هر روز با ایده‌هایی جدید در زمینه‌ی کسب و کار روبرو می‌شوند. عمده‌ی آنها از اجرا و حتی مطرح کردن ایده‌ی خود می‌ترسند. آنها نگران این هستند که دیگران ایده را مسخره کنند. ترس دیگر این است که ایده مفید واقع نشود. به هر حال افرادی که چنین طرز تفکری دارند هیچ‌گاه در زمینه‌ی کارآفرینی موفق نخواهند شد.

کارآفرینان موفق افرادی هستند که ایده‌های جدید را امتحان کرده و مرزهایی که سنت، اطرافیان و طرز تفکرات قدیمی ایجاد کرده‌اند را پس می‌زنند. آنها هیچ‌گاه به غیرممکن فکر نمی‌کنند و به هر نحوی، ایده‌ی خود را اجرا می‌کنند. البته اجرای ایده نیز بدین معنا نیست که بدون تفکر و برنامه‌ریزی، زمان و هزینه‌ی خود را صرف کنید. این مسیر شجاعانه نیز استراتژی‌های خاص خود را طلب می‌کند که در ادامه این مطلب زومیت به آنها می‌پردازیم.

۱- اظهار نظرهای دیگران را صادقانه ارزیابی کنید

اطرافیان ما پس از شنیدن ایده‌های جدید، قطعا در مورد آنها اظهار نظر می‌کنند. افراد باهوش واکنشی عالی به این اظهار نظرها دارند. آنها نظرها را به کلی رد نمی‌کنند و به همین ترتیب، بدون مطالعه نیز هیچ نظری را صد درصد قبول نمی‌کنند. واکنش عاقلانه این است که نظرات را به خوبی ارزیابی کنیم و حتی آنهایی که ایده‌ی ما را دیوانه‌وار می‌دانند نیز بررسی کنیم.

پس از بررسی و اصلاح نظرات افراد، می‌توان به نتایجی مفید برای اجرای ایده رسید. ادامه‌ی مسیر زمانی هوشمندانه می‌شود که راه حل جدید را نیز با مخاطبان قبلی در میان بگذاریم و اید‌ه‌های ثانویه را نیز دریافت کنیم. حفظ این روند در طول تصمیم‌گیری‌های کاری و شخصی بسیار مفید خواهد بود.

۲- با استفاده از مهارت‌ها، اجرا را شدوع کنید

همه‌ی ما کم و بیش مهارت‌هایی داریم. یک کارآفرین موفق به جای این که در آنالیزها و بررسی‌های فنی گم شود، سریعا اجرا را شروع می‌کند. او از مهارت‌های فردی خود استفاده کرده و پله‌های اول مسیر کارآفرینی را می‌سازد. فراموش نکنید انجام دادن کارها و رسیدن به موفقیت‌های اولیه، موتورهای محرک برای ادامه‌ی مسیر هستند. در حالی که تفکر بیهوده و بررسی بیش از اندازه‌ی احتمالات، تنها شما را از اجرای ایده دور می‌کند.

۳- همکارانی با طرز تفکر مشابه پیدا کنید

مطمئنا پیدا کردن افرادی که دقیقا مشابه شما فکر کرده و به ایده ایمان داشته باشند بسیار دشوار است. البته می‌توان افرادی را پیدا کرد که علاقه‌ای نسبی به این کار داشته باشند و از همه مهم‌تر حاضر باشند زمانشان را صرف آن کنند. پیدا کردن چنین همکاران و همراهانی، کمک بزرگی در مسیر خواهد بود. آنها می‌توانند در چالش‌های بزرگ مسیر کارآفرینی شما را یادی کنند و بدین ترتیب با کمک یکدیگر می‌توانید ایده را به اجرای نهایی برسانید. از مطرح کردن ایده هم نترسید. اگر بتوانید ایده را به همکاران آینده خود بفروشید، پس خواهید توانست محصول نهایی را نیز به مشتری‌ها بفروشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایده ای که در ذهن دارید را به سرعت اجرا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..