تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل تولید آیفون 10 را در تابستان ۲۰۱۸ متوقف می‌کند

مینگ چی کو در آخرین گزارش خود اعلام کرده که اپل قصد دارد تا تولید آیفون ۱۰ را در تابستان سال جاری میلادی متوقف کرده و محصول جدیدش را جایگزین آن کند. 

شاید آیفون ۱۰ به میزان فروشی که اپل امیدوار بود دست نیافته باشد، اما آخرین مدل گوشی این کمپانی به هیچ وجه یک شکست محسوب نمی‌شود. همه آن را به قدری دوست داشتند که یکی از بهترین محصولات سال ۲۰۱۷ نامیده شود و میلیون‌ها طرفدار اپل آن را خریداری کنند. ولی خیل عظیمی از کاربران اعلام کردند که طراحی بریدگی بالای نمایشگر و قیمت زیاد ۱۰۰۰ دلاری کافی بود تا آن‌ها را از خرید این گوشی منصرف کند و به سراغ آیفون‌های ارزان‌تر بروند.

اما با وجود تمام مسائل مطرح شده برای آیفون ۱۰ شنیدن این موضوع که اپل در تابستان ۲۰۱۸ آیفون ۱۰ را از رده خارج کند، شوکه کننده است. بر اساس گزارشی از KGI، اپل این گوشی پرچمدار را پیش از عرضه‌ی محصول جدید آیفون در پاییز ۲۰۱۸، از رده خارج خواهد کرد. این اولین باری است که اپل قبل از عرضه‌ی محصول جدید آیفون، به حیات آیفون قبلی پایان می‌دهد و آن را با قیمت کم‌تر عرضه نمی‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

KGI با تمرکز بر بازار چین و بررسی آمار فروش این گوشی در بازار چین، طراحی آیفون ۱۰ را دلیل فروش کم‌تر از حد انتظار آن می‌داند. با وجود این که آیفون ۱۰ بزرگ‌ترین صفحه نمایش بین تمام آیفون‌ها را دارد (۵.۸ اینچ در مقایسه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی در آیفون ۸ پلاس)، KGI  باور دارد بریدگی بالای صفحه نمایش که محل استقرار سنسورهای گوشی است، باعث شده است بسیاری از مصرف کنندگان به اشتباه تصور کنند آیفون ۱۰ نسبت به یک مدل استاندارد آیفون پلاس فضای واقعی کم‌تری روی صفحه نمایش دارد. از آنجایی که در اکثر بازارها مقیاس مشخص نیست و اغلب مصرف کنندگان تصور می‌کنند مدل‌های پلاس بزرگ‌ترین مدل‌های در دسترس هستند، این ارزیابی غیر منصفانه نیست.

با وجود این قدم رو به عقب احتمالی، به احتمال خیلی زیاد اپل به دنبال این خواهد بود تا طراحی آیفون ۱۰ را در مجموعه آیفون بعدی خود هم اعمال کند. این که بریدگی باقی می‌ماند یا نه هنوز مشخص نیست (اپل امیدوار بود این بریدگی مانند دکمه هوم دایره‌ای، نمادین شود)؛ اما می‌توان با اطمینان گفت طراحی صفحه نمایش حاشیه-تا-حاشیه باقی می‌ماند. صرف‌نظر از این که آیفون ۱۰ چه عملکردی داشته است، اپل در مسیر تبدیل شدن به اولین کمپانی جهان با ارزش 1 میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ است. انتظار می‌رود فروش آیفون همچنان با قدرت ادامه یابد.

در نهایت شایان ذکر است که از رده خارج کردن زود هنگام آیفون ۱۰ آن را تبدیل به یک نسخه‌ی محدود می‌کند که به نوعی مناسب هم است؛ چرا که در اصل قرار بود به عنوان یادبود دهمین سالگرد تولد این برند از آن رونمایی شود. البته این که خبر از رده خارج شدن آیفون ۱۰ میزان فروش را زیاد می‌کند یا نه هنوز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل تولید آیفون 10 را در تابستان ۲۰۱۸ متوقف می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..