تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی گوشی بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه خواهد کرد

گوشی جدید سونی در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، رؤیت شده است که جک هدفون ندارد و به‌ نظر می‌رسد که یک گوشی رده‌بالا باشد.

شرکت موتورولا با عرضه موتو زد، به حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از گوشی‌های هوشمند دامن زد و به دنبال آن، اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را بدون جک صدا عرضه کرد. این روند مورد قبول سازندگان واقع شده و فبلت پرچم‌دار میت ۱۰ پرو هواوی، فاقد جک هدفون است. این‌طور که پیدا است، سونی نیز از این روند تبعیت خواهد کرد و به‌زودی گوشی هوشمند بدون جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری ارائه می‌دهد.

هفته گذشته، کیمسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) یک گوشی سونی را تأیید کرده است. بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم، این مدل با شناسه PY7-21831A در FCC شناخته می‌‏شود و از درگاه USB نوع C برای پخش صدا از طریق هدفون یا شارژ باتری استفاده خواهد کرد. خبری از جک هدفون در گوشی جدید سونی نیست و کاربران باید از هدفون‌ بی‌سیم یا سازگار با اتصال USB نوع C استفاده کنند.

مقاله‌های مرتبط:

با اینکه نام تجاری گوشی مشخص نشده است، ابعاد آن جزئیاتی از محصول جدید ارائه می‌دهد؛ گوشی جدید سونی، ۱۵۲.۷۹ میلی‌متر طول و ۷۲.۴۲ میلی‌متر عرض دارد و ممکن است به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی مجهز شده باشد. برای مقایسه، این مدل از گوشی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم که سال گذشته توسط سونی معرفی شد، کوچک‌تر خواهد بود؛ زیرا ابعاد پرچم‌دار ۲۰۱۷ سونی با نمایشگر ۵.۵ اینچی، به ترتیب ۱۵۶ در ۷۷ در ۷.۹ میلی‌متر است.

همچنین اشاره می‌شود که گوشی جدید سونی از تمامی باندهای مخابراتی 3G و LTE مربوط به اپراتورهای AT&T و T-Mobile پشتیبانی خواهد کرد؛ به همین جهت، ممکن است این مدل در ایالات متحده عرضه شود. البته بعید است علاقه‌مندان بتوانند گوشی جدید از سری اکسپریا را با ‌قرارداد اپراتورهای آمریکا خریداری کنند؛ به همین جهت، انتظار می‌رود تنها امکان خریداری نسخه آنلاک فراهم شده باشد.

اکسپریا ایکس زد پرو سونی

همان‌طور که پیش از این در زومیت خواندید، سونی به دنبال تغییر طراحی گوشی‌های هوشمند خود است و تصمیم دارد از زبان طراحی «میرای» استفاده کند. به همین جهت، حذف جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را می‌توان به عنوان یک تغییر به شمار آورد. گمان می‌رود زبان طراحی «میرای»، عرضه گوشی‌ هوشمند با حاشیه‌های باریک را امکان‌پذیر کند؛ بسیاری از طراحی اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم و ایکس‌زد وان در سال گذشته انتقاد کرده بودند؛ اما احتمالاً پرچم‌داران ۲۰۱۸ سونی، همان محصولاتی خواهند بود که طرفداران انتظار دارند.

یکی از مقامات اجرایی سونی موبایل، به‌تازگی اعلام کرد که شرکت متبوعش در حال سرمایه‌گذاری روی نمایشگر 4K از نوع اولد است؛ به همین جهت، طرفداران می‌توانند انتظار محصولات خارق‌العاده‌ای از سونی داشته باشند. وب‌سایت‌های معتبر حوزه فناوری نیز مدعی شده‌اند که سونی، دعوت‌نامه‌های خود را برای مراسم خبری در اواخر ماه فوریه منتشر کرده است و احتمالاً از گوشی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

یکی از محصولات احتمالی، اکسپریا ایکس‌زد پرو است که گمان می‌رفت به نمایشگر ۵.۷ اینچی 4K از نوع اولد مجهز شده باشد؛ ولی وب‌سایت‌ فون آرنا، احتمال عرضه گوشی جدید سونی را با نمایشگر اولد و رزولوشن 4K در اواخر ماه فوریه پایین می‌داند. سونی برای سال ۲۰۱۸، از تعدادی از گوشی‌های میان‌رده خود از جمله اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا L2 رونمایی کرده؛ اما هنوز گوشی رده‌بالایی عرضه نکرده است و به‌نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌ها در مورد زمان معرفی پرچم‌داران جدید سونی در اوایل اسفندماه صحت داشته باشد.

در همین رابطه، رئیس سونی اخیراً اعلام کرد که سونی در بازار گوشی‌ هوشمند باقی خواهد ماند؛ البته هدف این شرکت، رقابت با سازندگان مطرح نیست و تنها مایل است با این شیوه، در حوزه ارتباطات باقی بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی گوشی بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..