تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله با چاقو به 2 روحانی در قم +عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت:فردی عصر امروز در قم پس از به آتش کشیدن یک خودرو دو روحانی را به ضرب قمه مجروح کرد.

به گزارش شمانیوز: کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت:بر اساس تحقیقات مقدماتی مشخص شده است که این فرد از اهالی و ساکنین استان قم نبوده است و ضارب در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.

وی ادامه داد:دو شهروند مضروب که روحانی بوده اند بلافاصله پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی افزود:خودروی متعلق به ضارب بوده که به دلیل توهم داشتن قصد داشته خود و ماشین را به آتش بکشد و عوامل انتظامی مانع از خودسوزی این فرد شدند.

حمله با چاقو به 2 روحانی در قم +عکس
بر اساس استعلام‌های اولیه این فرد جزو اراذل اوباش نبوده و هیچ ارتباطی هم به اغتشاشات اخیر نداشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله با چاقو به 2 روحانی در قم +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..