تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ائتلاف عربی برای کمک به یمن

ائتلاف عربی حامی دولت مستعفی یمن امروز (دوشنبه) از ارائه کمک‌هایی به مردم یمن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش شمانیوز: ائتلاف عربی حامی دولت مستعفی یمن امروز (دوشنبه) از ارائه کمک‌هایی به مردم یمن به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار خبر داد.

عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان در آغاز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف حامی دولت مستعفی یمن که در ریاض برگزار شد، گفت: امروز از طرح بزرگی برای کمک به یمن از سوی ائتلاف خبر داده شد. این طرح شامل مبالغی بیش از یک میلیارد دلار است.

به گزارش اسکای نیوز، در این نشست به بررسی "راه‌های حمایت از رساندن کمک‌ها به یمن و پایبندی ائتلاف به برآورده کردن نیازهای مردم یمن" پرداخته شد.

الجبیر گفت: این ائتلاف در راستای تدوین مکانیزمی برای تضمین رساندن کمک‌ها به مردم یمن تلاش می‌کند.

این طرح شامل بالا بردن امکانات بنادر یمن، برنامه‌هایی برای کاهش هزینه حمل‌ونقل، بهبود زیرساخت‌های راه‌ها و ایجاد یک پل هوایی برای شهر مأرب جهت رساندن کمک‌های انسانی می‌شود.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ائتلاف عربی برای کمک به یمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..