تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا گلزار در پشت صحنه ساخت ایران 2 +فیلم

محمدرضا گلزار در پشت صحنه ساخت ایران 2 +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام  ساخت سری دوم سریال ساخت ایران پس از  ۶ سال آغاز شد. در این مجموعه بازیگرانی چون محم رضا گلزار،  امین حیایی و محسن کیایی به ایفای نقش می‌پردازند. فصل دوم سریال ساخت ایران در کشور چین جلوی دوربین می رود و در این فصل از سریال ساخت ایران ، داستان فصل اول روایت می شود.

گفتنی است؛ سریال نمایش خانگى ساخت ایران ٢ در ٢۶ قسمت به تهیه‌کنندگى منصور سهراب‌پور و سیدامیرپروین حسینى به کارگردانى برزو نیک‌نژاد در ایران و خارج از کشور کلید خورده است.

در همین راستا محمد رضا گلزار یکی از بازیگران اصلی این پروژه ، فیلمی از پشت صحنه آن را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا گلزار در پشت صحنه ساخت ایران 2 +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..