تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 ایرانی در فهرست بایرن مونیخ

3 ایرانی در فهرست بایرن مونیخبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان "سایت باشگاه فوتبال جهان در تازه ترین بیانیه خود فهرست بازیکنان مطرح بایرن مونیخ را به روز رسانی کرد که نام علی دایی در قسمت D و نام علی کریمی و وحید هاشمیان 2 مهاجم سابق فوتبال کشورمان به ترتیب در قسمت K و H قرار گرفت.

براساس این گزارش این فهرست در حالی به روز رسانی شد که نام 3 تن از فوتبالیست های مطرح کشورمان در کنار اسطوره هایی مانند "فرانتس بکن بائر" ،"توماس مولر" و برترین گلزن ادوار جام های جهانی، "میروسلاو کلوزه" دیده می شود.

انتهای پیام/

علی دایی در کنار میروسلاو کلوزه و بکن بائر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 ایرانی در فهرست بایرن مونیخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..