تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان مشاور حقوقی

آخرین وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان مشاور حقوقیمهدی ذاکر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات طارمی بابت صداقت نداشتن باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه بیان کرد: منظور طارمی این بود که فیفا این چنین برداشت کرده که باشگاه پرسپولیس صداقت نداشته است.

او ادامه داد: اعتقاد راسخ داریم که باشگاه پرسپولیس در پرونده مهدی طارمی صداقت داشته است اما فیفا به باشگاه اعلام کرد که در این پرونده صداقت نداشتید. معتقدم نظر فیفا از صداقت نداشتن باشگاه نادرست بود.  باشگاه پرسپولیس روز 24 فروردین ماه 95 قبل از باشگاه ریز اسپور ترکیه  با طارمی به توافق نهایی دست یافت و وکیل این بازیکن در ارسال مدارکش به فیفا به این موضوع اشاره کرد.

مستندات توافق با طارمی قبل از باشگاه ریز اسپور موجود است 

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وکیل سوئیسی باشگاه هم به این موضوع دلالت کرده است که ما قبل از ریز اسپور ترکیه با طارمی توافق کردیم و مستندات این موضوع در باشگاه وجود دارد.

زمان رسیدگی به پرونده محرومیت مشخص نیست 

ذاکر درباره اینکه گفته می شود رای دادگاه عالی ورزش بابت محرومیت باشگاه پرسپولیس ابتدای اسفند اعلام می شود، بیان کرد: به هر حال زمان صدور رای مشخص نیست. دو پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه و گولچ در دادگاه عالی ورزش داریم که یکی از پرونده ها در دست وکیل سوئیسی است و دیگری هم پیگیری می کنیم. به هر حال زمان تشکیل جلسه  با حضور نمایندگان 2 باشگاه برای بررسی مستندات هنوز مشخص نشده است. همچنین زمان رسیدگی به این پرونده قابل پیش بینی نیست.

وکیل سوئیسی انتظارات باشگاه را برآورده نکرد 

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس با وکیل سوئیسی قطع همکاری کرده است، تصریح کرد: به هر حال انتظار داشتیم که وکیل سوئیسی بتواند دستور موقت برای تعلیق حکم محرومیت بگیرد اما او نتوانست در این کار به موفقیت دست یابد. همچنین این وکیل خودش هم ناراحت است که چرا نتوانسته دستور موقت بگیرد. به هر حال قرار است وضعیت ادامه یا قطع همکاری با وکیل سوئیسی را به زودی مشخص کنیم.

مشاور حقوقی پرسپولیس درباره اینکه امیدواری برای کاهش محرومیت نقل و انتقالاتی وجود دارد، بیان کرد: پرونده محرومیت باشگاه دو جنبه عمومی و خصوصی دارد. پرداخت غرامت به باشگاه ریز اسپور ترکیه جنبه خصوصی پرونده بود که با توافق با باشگاه ترکیه ای پرداخت غرامت منتفی شد. جنبه عمومی پرونده مربوط به فیفا و دادگاه عالی ورزش می شود. به هر حال نمی شود پیش بینی کرد که دادگاه CAS این رای محرومیت را لغو کند.

امیدوار هستیم که رای محرومیت باشگاه لغو شود 

او ادامه داد: وکیل سوئیسی مدارک لازم را به دادگاه عالی ورزش ارائه کرده است اما نتیجه رای تجدید نظر خواهی معلوم نیست. البته  سابقه پرونده های حقوقی باشگاه های ایران در فیفا نشان می دهد که در اکثر موارد آرا به نفع باشگاه های ما صادر نشده است. به هر حال هنوز امیدوار هستیم که رای به نفع ما صادر شود و تلاش خود را در این زمینه می کنیم.

ذاکر در پایان خاطر نشان کرد: وکیل سوئیسی باشگاه پیگیر پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی است و امیدوارم رای به نفع ما صادر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان مشاور حقوقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..