تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچار: فراموش کنید چه اتفاقی افتاده است

۶۶۵۹۵۳

۴۸۴  بازدید

زلاتکو کرانچار امروز با حضور در محل تمرین سپاهان با شاگردان سابقش خداحافظی کرد.

ورزش سه: زلاتکو کرانچار پس از شکست برابر سپیدرود در رشت از سمت خود کنار گذاشته شد و روز گذشته تفاهم نامه فسخ را به صورت رسمی امضاء کرد.

این سرمربی کروات امروز در محل تمرین سپاهان حاضر و در جلسه ای با بازیکنان سابقش شرکت کرد و با به زبان آوردن صحبت های زیر از آنها خداحافظی کرد:« باید در این شرایط از قلبتان کمک بگیرید و بدانید که بازی کردن با پیراهن زیبای سپاهان چه معنایی دارد. اعتقادم بر این است که آقای قنبری با دانش و تجربه ای که دارد می تواند به تیم کمک کند تا شما از این وضعیت خارج شوید. الان خیلی مهم است که ببرید و فراموش کنید که من رفتم. من از تمام لحظاتی که با شما داشتم لذت بردم و از هیچ یک از شما ذره ای ناراحتی ندارم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچار: فراموش کنید چه اتفاقی افتاده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..