تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه‌کننده فیلم «من» خواهان تشکیل یک کارگروه سینمایی شد

شورای عالی تهیه کنندگان کارگروه رفع مشکل تولید را تشکیل دهدسعید خانی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما، در خصوص افزایش کمی تولیدات سینمایی با وجود متضرر شدن بسیاری از آنها، در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: یک بخش از ادامه روند این حجم تولیدات سینمایی با وجود برنگشتن سرمایه، به پولشویی ربط پیدا می‌کند. از طرف دیگر خود تهیه کنندگان هم تنها آمار چند فیلم پرفروش را به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهند و نمی‌گویند که حدود 60 درصد از تولیدات ضرر مالی می‌کنند. از همین رو همواره همان تولیدات سینمایی به لحاظ کمی باز هم در سینمای ما تکرار می‌شود.

وی افزود: برخی مواقع سرمایه‌گذاران درگیر شهرت سلبریتی‌ها می شوند و تمایلشان برای ورود به این حرفه افزایش می یابد؛  اتفاقی که منطقی نیست. از سویی دیگر، متاسفانه آگاهی کم سرمایه‌گذار نسبت به مسائل ابتدایی تولید در سینما، مزید بر علت می شود تا مشکلات این بخش بیشتر و بیشتر شود.

این تهیه‌کننده اذعان داشت: به نظرم باید کارگروهی در شورای عالی تهیه‌کنندگان برای حل این موضوع تشکیل شود تا با توجیه سرمایه‌گذاران، دید و آگاهی آنها در زمینه تولیدات سینمایی افزایش یابد. امیدوارم در این زمینه تدابیر اساسی اندیشیده شود.

خانی در پایان تصریح کرد: برای خود من اتفاق افتاده که با چنین سرمایه‌گذارانی برای همکاری صحبت کردم، اما به دلایلی همکاری میسر نشد. البته خوشحالم؛ چون وجدانم راحت هستم که آن فرد را بدون آشنایی و آگاهی وارد جریان تولید نکردم.

انتهای پیام/

اظهار نظر یک تهیه‌کننده درباره ورود سرمایه‌گذاران کم سواد به عرصه سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه‌کننده فیلم «من» خواهان تشکیل یک کارگروه سینمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..