تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد

مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد 

مراسم ازدواج پیرزن و پیرمردی که هردو روی هم 171 سال سن داشتند در رسانه ها بازتاب گسترده اي داشته است. پیرترین عروس و داماد بریتانیا با سن روی هم 171 ساله شان یکی از ترین هاي کشور رابه نام خود ثبت کردند ، این زوج عاشق برای ازدواج رسمی مراسم دیدنی داشتند.

مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد

“جوآن گرانت” 80 ساله و “تد” 91 ساله هردو مدتها بود که بعد از از دست دادن همسر تنها زندگی میکردند اما بعد از آشنایی باهم و تصمیم به ازدواج از زندگی جدیدی آغاز کردند .این زوج عاشق در بین میهمانانی مشتکل از از دوستان و آشنایان خود ازدواج خودرا رسمی کرده و پیمان زناشویی بستند.

این زوج سالمند دریک تصمیم جالب قرار است یک هفته مسافرت ماه عسل خودرا همراه با 43 نفر از دوستان سالمندشان در یکی از هتل هاي زیبا سپری کنند.

مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد

عروس و داماد 171 ساله برای نخستین بار 15 سال پیش هم دیگر را در جشن و مرامسی مخصوص سالمندان ملاقات کرده بودند اما هرگز فکر نمیکردند که آن آشنایی به ازدواج ختم شود.مراسم ازدواج این زوج توسط پسر “تد” برگزار شد تا روزی فراموش نشدنی برای انها باشد.

مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد

مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد ،مراسم ازدواج زوج پیر،پیرترین زن و شوهر دنیا،عروسی زن و شوهر سالمند،مراسم ازدواج در خانه سالمندان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عروسی این زوج پیر در رسانه ها جنجالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..