تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت فروش نرم‌افزارهای مایکروسافت به ۲۰۰ کمپانی روسی

ممنوعیت فروش نرم‌افزارهای مایکروسافت به ۲۰۰ کمپانی روسی

 

به گزارش خبرآنلاین، در تازه‌ترین موج تحریم‌های آمریکایی دو کمپانی Merlion و RRC نمی‌توانند محصولات مایکروسافت را در روسیه توزیع کنند.{لینک}

موج جدید تحریم‌های آمریکایی مصوب دوم اگوست سال گذشته بوده که اینک به اجرا گذاشته شده و دلیل آن را حضور غیر قانونی روسها در اوکراین و نیز انجام حملات سایبری علیه منافع غرب اعلام کرده‌اند.

مایکروسافت در بیانیه رسمی نوشت:" این کمپانی تعهد قوی به پیروی از الزامات قانونی دارد و با انجام فرایند‌های قانونی از هماهنگی میان همکاران اطمینان حاصل می‌کند."

خاطیانی که با روسیه همکاری کنند 1 میلیون دلار جریمه یا 20 سال زندان در انتظارشان خواهد بود.

مایکروسافت همچنین اسامی 9 توزیع کننده دیگر روسی را در فهرست خود قرار داده است.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت فروش نرم‌افزارهای مایکروسافت به ۲۰۰ کمپانی روسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..