تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپاتیفای محتوای بصری را به سرویس خود اضافه می‌کند

اسپاتیفای در آستانه‌ی عرضه‌ی اولیه‌ی سهام، محتوای بصری را به سرویس خود اضافه کرد.

مقاله‌های مرتبط:

اسپاتیفای، شرکت نام‌آشنای فعال در عرصه‌ی استریم موسیقی، قابلیتی را به سرویس خود اضافه کرد که به کاربران اجازه‌ی مشاهده‌ی داستان‌، خبر و سایر محتواها را در قالب تصاویر، ویدیوها و متون می‌دهد. سوئدی‌ها اعلام کردند که به‌موجب این قابلیت، در آستانه‌ی عرضه‌ی عمومی سهام شرکت، درصدد گسترش فعالیت‌های خود به زمینه‌‌هایی فراتر از موسیقی هستند.

براساس آنچه در پست اخیر اسپاتیفای در بلاگ رسمی این شرکت منتشر شده است، قابلیت جدید سرویس اسپاتیفای، «اسپات‌لایت» نام دارد و محتوای آن از سرویس‌هایی نظیر BuzzFeed ،News ،Cheddar و Crooked Media گرفته خواهد شد. طبق اعلام اسپاتیفای، محتوای به‌نمایش درآمده در اسپات‌لایت موضوعاتی نظیر اخبار، فرهنگ عامه، ورزش و سیاست را دربرخواهد گرفت و در قالب یک پلی‌لیست در دسترس تمام ۷۰ میلیون مشترک اسپاتیفای خواهد بود.

به گزارش رویترز، اسپاتیفای اخیرا، با رگولاتوری‌های آمریکا برای آغاز عرضه‌ی عمومی سهام خود وارد مذاکره شده است و عرضه‌ی مستقیم سهام را نیز از نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپاتیفای محتوای بصری را به سرویس خود اضافه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..