اسپاتیفای در آستانهی عرضهی اولیهی سهام، محتوای بصری را به سرویس خود اضافه کرد.
مقالههای مرتبط:اسپاتیفای، شرکت نامآشنای فعال در عرصهی استریم موسیقی، قابلیتی را به سرویس خود اضافه کرد که به کاربران اجازهی مشاهدهی داستان، خبر و سایر محتواها را در قالب تصاویر، ویدیوها و متون میدهد. سوئدیها اعلام کردند که بهموجب این قابلیت، در آستانهی عرضهی عمومی سهام شرکت، درصدد گسترش فعالیتهای خود به زمینههایی فراتر از موسیقی هستند.
براساس آنچه در پست اخیر اسپاتیفای در بلاگ رسمی این شرکت منتشر شده است، قابلیت جدید سرویس اسپاتیفای، «اسپاتلایت» نام دارد و محتوای آن از سرویسهایی نظیر BuzzFeed ،News ،Cheddar و Crooked Media گرفته خواهد شد. طبق اعلام اسپاتیفای، محتوای بهنمایش درآمده در اسپاتلایت موضوعاتی نظیر اخبار، فرهنگ عامه، ورزش و سیاست را دربرخواهد گرفت و در قالب یک پلیلیست در دسترس تمام ۷۰ میلیون مشترک اسپاتیفای خواهد بود.
به گزارش رویترز، اسپاتیفای اخیرا، با رگولاتوریهای آمریکا برای آغاز عرضهی عمومی سهام خود وارد مذاکره شده است و عرضهی مستقیم سهام را نیز از نیمهی نخست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.