تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فروش "فجر سایپا" آغ

جشنواره "فروش فجر" محصولات گروه خودروسازی سایپا با شرایط ویژه آغاز شد.

به گزارش شمانیوز؛ در جشنواره فروش فجر سایپا که از روز 2 بهمن ماه سال جاری آغاز شده، انواع خودروها با متنوع ترین روش های فروش، تخفیف ویژه، کارت نارنجی 5 ستاره، سود مشارکت بالا و تسهیلات استثنایی در نظر گرفته شده است.

براین اساس علاوه بر تحویل فوری خودروها با تخفیف ویژه، مدل 97 و تسهیلات با بازپرداخت مناسب نیز در آن قرار گرفته است.

در این طرح خودروهای سایپا شامل خانواده گروه X100 و X200  ، آریو،CS35 ، سراتو و انواع محصولات شرکت پارس خودرو و زامیاد وجود دارد.

هموطنان گرامی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir جهت اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجازگروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه و اقدام به  ثبت نام و تحویل خودرو کنند.

 همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن 096550 پاسخگوی سئوالات مشتریان خواهد بود.

منبع:سایپا نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فروش "فجر سایپا" آغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..