تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت فیلم مستند قرآن توسط اداره دینی روسیه با همکاری شبکه قرآن

ساخت فیلم مستند قرآن توسط اداره دینی روسیه با همکاری شبکه قرآنبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، مسئولین اداره دینی روسیه به همراه برخی از مدیران جامعه المصطفی العالمیه ظهر امروز دوشنبه 2 بهمن با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با دکتر محمدزاده مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند .

در ابتدای این دیدار مسئول اداره دینی روسیه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت : در تاریخ همکاری هایی بین این دو کشور بوده و هدف سفر ما به ایران هم ادامه روند این همکاری ها در حوزه رسانه می باشد .

این فعال دینی ادامه داد : با توجه به پیدایش اسلام هراسی در جهان و بخصوص در روسیه ، اداره دینی تاتارستان در صدد ساخت فیلم مستند در خصوص دوران قبل از اسلام و همچنین دوران بعد از اسلام و دستاوردهای قرآن می باشد که امیدواریم با همکاری شما به این مهم دست پیدا کنیم.

وی همکاری شبکه قرآن و معارف سیما را در ساخت این مستند تلویزیونی مهم ارزیابی کرد و گفت : با توجه به آرشیو غنی این شبکه قرآنی و معارفی تلویزیون ، جمهوری اسلامی می تواند ما را در ساخت فیلم مستند قرآنی همیاری و صدای قرآن را به جهانیان برسانیم .

در ادامه این دیدار دکتر محمدزاده ضمن خوش آمدگویی به مهمانان روسی به ارائه گزارشی از فعالیتها و بخش های مختلف این شبکه تلویزیونی پرداخت و ساخت برنامه با محوریت تلاوت ، آموزه های قرآنی و معارف قرآنی را از ویژگی های این شبکه برشمرد.

وی ساخت فیلم مستند قرآن را اقدامی مبارک دانست و گفت : اینکه میخواهید عظمت قرآن را در قالب فیلم به نمایش بگذارید کاری پسندیده است و شبکه قرآن و معارف سیما در این راه از هرگونه کمک و حمایت دریغ نخواهد کرد .

همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر تعامل و همکاری فیمابین بین بخش های مختلف این شبکه با تیم برنامه سازی روسیه تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت فیلم مستند قرآن توسط اداره دینی روسیه با همکاری شبکه قرآن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..