تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه اسپاگتی بلونز

۶۵۹۲۳۹

۱۳۳۱۵  بازدید

ماهنامه سفره ایرانی - راضیه عمادی: سس بلونزه (Bolognese sauce) نوعی سس پاستا با پایه گوشت از ایتالیا و شهر بولونیا است که با اسپاگتی سرو میشود.

میزان سرو: 4 نفر

مواد لازم:


گوشت چرخ کرده: 500 گرم پیاز (رنده شده): یک عدد هویج (رنده شده): 2 عدد ساقه کرفس (ریز خردشده): 2 عدد روغن: 3 قاشق سوپ خوری گوجه فرنگی (پوره شده): یک پیمانه آب انگور قرمز یا زغال اخته: یک چهارم پیمانه گوجه فرنگی (پخته و خردشده): 5 عدد آب گوشت: یک پیمانه برگ بو: یک عدد ارگانوی تازه: 2 عدد نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم آب: به مقدار لازم اسپاگتی: 400 گرم پنیر پارمزان (رنده شده): برای سرو  اسپاگتی با سس بلونزه


طرز تهیه:


1. برای تهیه سس بلونزه، روغن را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید.

2. گوش چرخ کرده را در آن تفت دهید تا برشته شود.

3. پیاز، هویج و ساقه کرفس را اضافه کرده و چند دقیقه تفت دهید.

4. گوجه فرنگی پوست کنده و پوره شده را اضافه کرده و تفت دهید.

5. پس از چند دقیقه آب انگور قرمز یا آب زغال اخته را اضافه کنید.

6. پس از این که حجم آن کم شد، گوجه فرنگی پخته و خرد شده، آب گوشت، برگ بو و ارگانو را اضافه کنید و نمک و فلفل سیاه بزنید.

6. حرارت را کم کنید تا مواد روی حرارت ملایم حدود 20 الی 30 دقیقه بپزند و غلظت یابند.


7. اسپاگتی را مطابق دستورالعمل روی بسته آن در آب و نمک در حال جوشیدن بپزید و کنار بگذارید.

8. سپس آن را به همراه سس بلونزه سرو کنید و مقداری پنیر پارمزان رنده شده روی آن بپاشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه اسپاگتی بلونز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..