تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداحی مهدی سلحشور در اولین خانه تحویلی در روستای زلزله‌زده کوئیک +فیلم

مداحی مهدی سلحشور در اولین خانه تحویلی در روستای زلزله‌زده کوئیک +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وقوع زلزله‌های اخیر در سرپل‌ذهاب و کوئیک بسیاری از نیروهای انقلاب اسلامی به دور از فضای رسانه‌ای و با حرکتی جهادگونه برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله شتافتند.

از این جمله می‌توان به حاج حسین یکتا جانباز هشت سال دفاع مقدس، یکی از راویان راهیان نور و چهره فعال حوزه اجتماعی اشاره کرد که در قالب قرارگاه امام رضایی‌ها در یک حرکت خودجوش مردمی، در مناطق زلزله‌زده حاضر شد و به آسیب‌دیدگان کمک کرد.

یکی دیگر از این افراد حاج سعید قاسمی بود که از روزهای اول وقوع این حادثه در کوئیک وارد میدان شد و به دور از سروصداهای رسانه‌ای و در سکوت به کمک مردم آسیب‌دیده پرداخت.

این روزها قرارگاه مهندسی جاویدالاثر احمدمتوسلیان در حال ساخت خانه‌های زلزله‌زدگان در روستای زلزله‌زده کوئیک است. در ادامه فیلمی از مداحی حاج مهدی سلحشور در حضور حاج سعید قاسمی و حاج حسین یکتا در اولین خانه تحویلی قرارگاه مهندسی جاویدالاثر احمدمتوسلیان در کوئیک مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

مداحی مهدی سلحشور در حضور حاج سعید قاسمی و حاج حسین یکتا در کوئیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداحی مهدی سلحشور در اولین خانه تحویلی در روستای زلزله‌زده کوئیک +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..