تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمشیدی: پرسپولیس تافته جدا بافته فوتبال ایران است

۶۶۵۶۸۹

۱۳  بازدید

خبرگزاری میزان: پژمان جمشیدی بازیکن پیشین پرسپولیس و ستاره امروز سینمای ایران با وجود مشغله کاری سعی می‌کند بازی‌های تیم سابق خود را دنبال کند.

جمشیدی که این روزها با بازی در چند فیلم سینمایی و سریال و همچنین تئاتر یکی از بازیگران پر کار محسوب می‌شود، سعی دارد با وجود مشغله کاری همچنان فوتبال را دنبال کند.

پژمان جمشیدی در رابطه با شرایط این‌روزهای خودش و کار در سینما و همچنان شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*شرایط کار در سینما این روزها چطور است؟

دو فیلم سینمایی در آستانه اکران دارم به نام‌های «لونه زنبور» و «تگزاس». یک فیلم سینمایی در جشنواره به نام «سو‌تفاهم» دارم و و سریال دیوار به دیوار هم برای نوروز داریم که در حال ضبط آن هستیم. سریال رسانه تصویری «خوب،بد جلف» را هم داریم. یک اجرای تئاتر هم شب‌ها دارم.

*با این همه مشغله کاری وقت داری فوتبال را هم پیگیری کنی؟

من سعی می‌کنم هر جا باشم فوتبال را ببینم حتی اگر سر ضبط کار با موبایل فوتبال را دنبال کنم. با وجود کار سعی می‌کنم بازی‌های دخلی و خارجی را پیگیری کنم.

*شرایط پرسپولیس را در لیگ چطور می‌بینی؟

با توجه به اختلاف امتیازی که پرسپولیس با سایر تیم‌ها دارد و شرایط متزلزل سایر تیم‌ها قهرمانی این تیم در لیگ تقریبا قطعی است اما بهترین حالت این است که آنها هر چه زودتر با نتاج خوب قهرمانی را مسجل کنند تا تمرکزشان را روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و موقیت در آن بازی‌ها بگذارند. البته دوست دارم هر سه تیم ایرانی دیگری که در آسیا هستند هم در این بازی‌ها بهترین نتایج را کسب کنند چون نمایندگان ایران هستند. امیدوارم امسال بتوانیم در آسیا حداقل دو تیم در رده‌های بالا داشته باشیم.

*پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و مهدی طارمی هم از این تیم رفته،با این وجود پرسپولیس در فاز هجومی با مشکل روبه‌رو نمی‌شود؟

پرسپولیس تیم پر مهره‌ای است که خوب بسته شده. به نظر من این تیم با فوتبالی که بازی می‌کند و نمایشی که در هر بازی از خود ارائه می‌دهد این تیم را به تافته جدا بافته از فوتبال ایران تبدیل کرده است. این موضوع بیانگر این است که این تیم بازیکنان خوبی دارد و از کادر بازیکنان خوبی بهره‌مند است.

شما بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس را ببینید. برای مثال سیامک نعمتی در هر بازی که به زمین آمده عملکرد خوبی داشته است و در بازی آخر هم گل زد. در بازی برابر مشکی‌پوشان هم با عملکرد خوبش باعث تغییر نتیجه و پیروزی پرسپولیس شد. در فاز هجومی علیپور آماده را هم پرسپولیس دارد که امسال آقای گل لیگ است. از طرفی منشا هم بازیکن تاثیر‌گذاری در فاز هجومی است.

در حال حاضر شاید برخی معتقد باشند که منشا افت کرده است اما به نظر من او تاثیر فوق‌العاده‌ای در فاز هجومی تیم دارد و نبود او در بازی مقابل نفت که ما به تساوی رسیدیم هم کاملا مشهود بود. او در حفظ توپ در فاز هجومی و پرس حریف واقعا خوب عمل می‌کند و روی حریف فشار می‌گذارد.

*پرسپولیس با برانکو در آسیا می‌تواند با تجربه‌‌ای که سال گذشته با حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دست آورد قهرمانی را تجربه کند؟

پرسپولیس قطعا می‌تواند در آسیا جزو بهترین تیم‌ها باشد. لیگ ما یکی از با کیفیت‌ترین لیگ‌های آسیا است و وقتی تیمی می‌آید و در لیگ با کیفیتی چنین اختلاف امتیازی ایجاد می‌کند نشان ‌می‌دهد در آسیا هم می‌تواند به یک قدرت اصلی تبدیل شود. با توجه به تجربه سال گذشته می‌توانیم امسال در آسیا نتایج بهتری هم کسب کنیم و مقام به دست آوریم.

*در سمت راست پرسپولیس که پست تخصصی خود تو هم است دو بازیکن آماده، یعنی حسین ماهینی با تجربه و صادق محرمی جوان و با انگیزه بازی می‌کنند. سمت راست پرسپولیس امسال عملکردش چطور بوده؟

فکر می‌کنم با این دو بازیکن برانکو دغدغه‌ای دیگر در مورد این منطقه از زمین ندارد. ماهینی که بازیکن با تجربه و ملی‌پوش است و در اوج امادگی قرار دارد و می‌خواهد در جام جهانی هم حضور داشته باشد. صادق  محرمی هم از نظر اضافه شدن در حمله و دوندگی خوب است. البته این بازیکن به تازگی به خاطر اینکه حریفان او را آنالیز کرده‌اند و از سبک بازی او شناخت پیدا کردند در دربیل‌ها کمی برای حریفان دستش رو شده و او بهتر است روش‌های دیگری را هم برای دریبل زدن انتخاب کند چرا که او بیشتر حرکاتش را از سمت راستش انجام می‌دهد. محرمی کمی تجربه به دست آورد به بازیکن کاملی تبدیل می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمشیدی: پرسپولیس تافته جدا بافته فوتبال ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..