تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روند افزایشی صادرات ایران به آفریقا

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از رشد 23 درصدی صادرات ایران به آفریقا طی 9 ماهۀ سال جاری خبر داد.

به گزارش شمانیوز:  فرزاد پیلتن، با اعلام این خبر افزود: صادرات ایران به آفریقا طی 9 ماهۀ سال جاری به رقم 518 میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 96 میلیون دلار افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه سطح فعلی صادرات به قاره آفریقا به هیچ عنوان متناسب با ظرفیت‌های صادراتی کشور نیست، بر قرار گرفتن توسعۀ روابط تجاری ایران و آفریقا در دستور کار سازمان توسعه تجارت ایران تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود با اجرایی شدن مصوبات جلسۀ اخیر ستاد آفریقا، شاهد رشد روزافزون صادرات ایران به این قاره باشیم.

پیلتن در ادامه گفت: افزایش پذیرش و اعزام هیات‌های تجاری، به ویژه با همراهی وزیر امور خارجه در سفرهای دوره‌ای به آفریقا، برگزاری همایش‌های شناخت فرصت‌های همکاری تجاری با کشورهای آفریقایی در تهران و برخی استان‌ها با حضور رایزنان بازرگانی و سفرای ایران در کشورهای آفریقایی و همچنین افزایش همکاری‌های نمایشگاهی در تحقق رشد فوق موثر بوده است.

وی افزود: تلاش و جدیت رایزنان بازرگانی و کارشناسان حوزۀ آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، سفرا و کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه و همکاری اتاق بازرگانی و شورای مشترک ایران و آفریقا از مهم‌ترین عوامل زمینه‌ساز افزایش صادرات به آفریقا است.

 منبع: روابط عمومی سازمان توسعه تجارت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روند افزایشی صادرات ایران به آفریقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..