تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه ویژه‌ نمایندگان مجلس به نقش اشتغال‌زائی پست‌بانک‌ایران در مناطق روستائی

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس نگاه ویژه‌ای به نقش اشتغالزائی پست بانک در مناطق روستائی و محروم در راستای تأمین مالی و سرمایه درگردش طرح‌های توسعه ای و ملی دارد.

به گزارش شمانیوز؛ بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست با ناصر فلاح مدیر شعب پست بانک منطقه دو تهران اظهارداشت: با توجه به عاملیت این بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی، مجلس نگاه ویژه‌ای به نقش اشتغالزائی آن در مناطق روستائی و محروم در راستای تأمین مالی و سرمایه درگردش طرح‌های توسعه ای و ملی دارد.
 
 وی در ادامه ضمن بیان مطلب فوق و قدردانی از موفقیت این بانک در رونق و گسترش فعالیت‌های اقتصادی مناطق روستائی و غیر برخوردار بر لزوم گسترش همکاری‌های متقابل و تعامل بیشتر در راستای بهره‌مندی از خدمات پست بانک‌ایران تأکید نمود.

فلاح نیز در این نشست به تبیین برنامه‌های اعطای تسهیلات توسط پست بانک از محل منابع صندوق توسعه ملی پرداخت و خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی از نقش اشتغالزائی این بانک در مناطق مذکور شد.

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در بازدید از پست بانک شعبه مجلس ضمن تقدیر و تشکر از برخورد شایسته و ارائه خدمات ارزنده این بانک بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌ها تأکید نمود.

منبع: روابط عمومی پست بانک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه ویژه‌ نمایندگان مجلس به نقش اشتغال‌زائی پست‌بانک‌ایران در مناطق روستائی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..