تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده کوچ سعودی‌ها به لالیگا چیست؟

۶۶۵۶۷۶

۱۴۱  بازدید

9 بازیکن ملی پوش عربستانی در انتقالی عجیب از باشگاه های مختلف سعودی راهی لالیگا شدند تا پیراهن باشگاه های اسپانیا را برتن کنند.

ورزش سه: در فاصله چند ماه تا رقابت های جام جهانی 2018 روسیه فدراسیون فوتبال عربستان در توافقی دوجانبه با بنیاد لالیگا(مسئول برگزاری رقابت های قهرمانی اسپانیا) زمینه کوچ دسته جمعی ملی پوشان سعودی به رقابت های قهرمانی اسپانیا را فراهم کرد تا این بازیکنان با تجربه حضور در فوتبال اروپا در جام جهانی به داد عربستان برسند.پشت پرده کوچ سعودی‌ها به لالیگا چیست؟

نکته کلیدی در انتقال دسته جمعی این 9 بازیکن به باشگاه های همچون ویارئال، لگانس، ختافه، رایووالکانو و ... به عدم دخالت باشگاه ها در این نقل و انتقال براساس قوانین فیفا برمی گشت، به نحوی که توافق بر سر پوشیدن پیراهن این تیم ها بین فدراسیون عربستان و بنیاد لالیگا بسته شد تا به این ترتیب باشگاه ها هیچ ضمانتی در راه بازی دادن یا عقد قرارداد مالی با بازیکنان سعودی نداشته باشند.پشت پرده کوچ سعودی‌ها به لالیگا چیست؟

به این ترتیب تمام مسائل مالی و حقوق بازیکنان از خود عربستان تامین می شود و باشگاه هایی که میزبان بازیکنان هستند حتی به منافع مالی در قبال حضور این ملی پوشان در اردوی خود نیز می رسند که به نظر قرارداد جالب توجهی برای آنها خواهد بود. سعودی ها این اقدام را بعد از اقدام مشابه قطر در فرستادن ستاره های خود به لالیگا در دستور کار قرار دادند به این امید که در روسیه نتایج بهتری کسب کنند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده کوچ سعودی‌ها به لالیگا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..