تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیرامیسوی لیمو، عجب چیزیه!

۶۶۱۱۱۱

۵۰۵  بازدید

تیرامیسو یکی از محبوب ترین دسر های ایتالیایی است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب طرز تهیه تیرامیسوی لیمویی را آورده ایم.

ماهنامه کیک و شیرینی: تیرامیسو یکی از محبوب ترین دسر های ایتالیایی است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب طرز تهیه تیرامیسوی لیمویی را آورده ایم.

مواد لازم:


آب لیموترش: یک و یک دوم پیمانه آب: یک پیمانه شکر: یک پیمانه خامه فرم گرفته: یک پیمانه پنیر خامه ای: 450 گرم لیمو سنگی (پوست رنده شده): یک عدد بیسکویت لیدی فینگر: 30 عدد  تیرامیسوی لیمو


طرز تهیه:


1. یک پیمانه آب لیموترش، آب و شکر را در ظرف مناسبی روی حرارت قرار دهید و مرتب مواد را هم بزنید تا شکر حل شود. ظرف را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید سیروپ به دست آمده خنک شود.


2. خامه فرم گرفته، پنیر خامه ای، مقداری پوست رنده شده لیموترش و یک دوم پیمانه آب لیموترش را در ظرف مناسبی با همزن به خوبی بزنید تا صاف و یکدست شود.


3. بیسکویت های لیدی فینگر را در سیروپ لیمو قرار دهید تا خیس بخورند و سپس یک لایه از آنها کف قالب بچییند.

4. لایه ای از مخلوط خامه فرم گرفته روی مواد پخش کنید. این کار را با بقیه مواد تکرار کنید.

5. قالب را حدود یک ساعت در یخچال قرار دهید و سپس روی تیرامیسو پوست رنده شده لیموترش بریزید و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیرامیسوی لیمو، عجب چیزیه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..