تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی هولناک از برخورد شدید دو قایق!

ویدئویی هولناک از لحظه برخورد دو قایق!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سه ماهیگیر که در آب های اورگن مشغول ماهیگیری بودند به دنبال عدم توجه کاپیتان یک قایق موتوری، دچار حادثه شدند.

کاپیتان قایق بزرگ که مشغول صحبت با تلفن بود متوجه ماهیگیران نشد و با سرعت به سمت آنها آمد.

ماهیگیران قبل از اینکه قایق موتوری با آنها برخورد کند خود را درون آب پرتاب کردند که در صورت ماندن در قایق احتمالا زنده نمانده بودند.

اکنون یکی از ماهیگیران دچار هیپوترمی(اختلال در عملکرد اعضای بدن بر اثر کاهش دمای بدن) شده و دو دوست او نیز از این حادثه دچار شوک شده اند.

در ادامه خساراتی که قایق آنها متحول شده را نیز می توانید در فیلم زیر مشاهده کنید که البته صاحب قایق درخواست غرامت کرده است.

انتهای پیام/

فیلمی دلهره آور از برخورد شدید دو قایق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی هولناک از برخورد شدید دو قایق!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..