تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی یاران محمدی برابر تیم صوفیا اسلواکی

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امشب (یکشنبه) تیم احمد گروژنی که در اردوی زمستانی "بلک" ترکیه حضور دارد در یک بازی دوستانه رو در روی تیم صوفیا اسلواکی قرار گرفت و در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

گل‌های تیم روسیه‌ای را "فیلیپ سامپایو" و "آپتی آخیداوف" ( 2گل) به ثمر رساندند. تک گل تیم صوفیا اسلواکی هم توسط "ولادیسلاو اوژونوف" زده شد.

دیدار بعدی تیم احمد گروژنی که از میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی کشورمان بهره می برد پنجشنبه هفته جاری برابر تیم آلانیا اسپور ترکیه خواهد بود.

انتهای پیام/

شکست تیم صوفیا اسلواکی برابر یاران محمدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی یاران محمدی برابر تیم صوفیا اسلواکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..