تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کعبی: پوقاز سمت من بود، جوابش را می دادم

۶۶۵۵۰۹

۹۲  بازدید

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: اگر پورقاز سمت من بود می‌دانستم چگونه به او جواب بدهم.

خبرگزاری تسنیم: حسین کعبی در خصوص حاشیه‌های بازی با سپاهان و اینکه علی کریمی از توهین عزت‌الله پورقاز به برخی از بازیکنان سپیدرود ناراحت شده بود گفت: پورقاز در چند بازی ملی به میدان رفته و خیال می‌کند هر کاری که دلش بخواهد می‌تواند انجام بدهد. او اگر سمت من بود می‌دانستم چگونه باید جوابش را بدهم. متاسفانه برخی از مربیان هستند که به امثال پورقاز رو می‌دهند.

وی عنوان کرد: محمد غلامی بازیکن تیم ملی این مملکت بوده و متاسفم که پورقاز به او بی‌ادبی کرد. علی کریمی هم آدمی نیست که بی‌جهت عصبانی شود و او شنید که پورقاز فحاشی می‌کند به همین دلیل از کوره در رفت.

کعبی در مورد پیروزی تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر که یک نتیجه خوب گرفتیم. ولی ما این پیروزی را فراموش کرده و به بازی‌های آینده فکر می‌کنیم. باید مقابل صنعت نفت هم نتیجه خوبی بگیریم تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کعبی: پوقاز سمت من بود، جوابش را می دادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..