تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودم استقلالی‌ام، به آن‌ها توهين نمی‌كنم

۶۶۵۵۰۵

۶۴۳  بازدید

وبسایت روزنامه گل: در بازي اخير پديده – استقلال تهران يك پنالتي بحث‌برانگيز اتفاق افتاد كه اين پنالتي توسط اميد ابراهيمي از دست رفت. بازيكنان پديده اعتقاد داشتند خطايي كه عبدا... حسيني روي اميد نورافكن انجام داده خطا نبوده و داور اشتباه كرده است.

در اين راستا گفت‌وگو با عبدا... حسيني مدافع پديده را بخوانيد كه اعتقاد دارد هيچ‌گونه خطايي روي اميد نورافكن انجام نداده است.

درباره پنالتي صحبت مي‌كني؟

اگر فيلم بازي را نگاه كرده باشيد و يا عكس‌هايي كه در شبكه‌هاي مجازي پخش شده اصلا من روي اميد نورافكن خطا نكردم و اميد وقتي سر توپ زد من زمين افتادم و خود اميد چون به توپ نرسيد، او هم بلافاصله زمين خورد كه داور نقطه پنالتي را نشان داد. من موقعي كه دريبل خوردم، اگر نگاه كرده باشيد چشم‌هايم بسته بود و جايي را نمي‌ديدم كه بخواهم با دست پاي نورافكن را بگيرم. اين اشتباه را هم داور و هم كمك‌داور مرتكب شدند.

شانس داشتي پنالتي هم تبديل به گل نشد.

كاملا درست است چون پنالتي اشتباه بود، ديديد كه گل نشد تا حق به حقدار برسد.

ولي استقلالي‌ها همگي اعتقاد داشتند كه تو روي نورافكن خطا كردي.

خود خلعتبري و چند بازيكن استقلال كه نزديك بودند ديدند كه خطا نكردم. من توضيح دادم، وقتي اميد نورافكن سر توپ زد  زمين افتادم و پشت‌سر من هم اميد نورافكن خودش را زمين انداخت و داور فكر كرد كه با دست بازيكن حريف را سرنگون كردم، در حالي كه چنين چيزي نبود و صد بار هم صحنه را ببينيد متوجه مي‌شويد كه خطايي صورت نگرفته است.

اين داستان توهين به نورافكن چيست كه او مدعي شده فحاشي كردي؟

اصلا چنين چيزي نبوده است. بگذاريد كاملا توضيح بدهم؛ پايان بازي من به سمت نورافكن رفتم و گفتم كه خطا نكردم و او خودش هم تاييد كرد و گفت پنالتي درست نبود. در همين حين كمك‌داور نزديك ما شد و من به كمك‌داور گفتم خود نورافكن اينجا حضور دارد و او مي‌گويد پنالتي نبوده است. جالب اينجاست كه او همان لحظه حرفش را عوض كرد و گفت حسيني دروغ مي‌گويد و من چنين حرفي نزدم!

پس داستان فحاشي چه بود؟

اميد نورافكن يك حرفي به من زد كه قابل گفتن نيست من هم تنها كاري كه كردم جوابش را دادم؛ همان حرفي كه خودش زده بود را من هم به خودش برگرداندم، روزبه چشمي هم نزديك ما بود، اميدوارم او و دو بازيكن ديگر كه نزديك به ما بودند، حقيقت را بگويند؛ آنها مي‌توانند شهادت بدهند كه من شروع‌كننده اين فحاشي نبودم. يك حرف را هم فراموش كرده بودم كه بايد بگويم تا استقلالي‌ها بدانند. من خودم استقلالي‌ هستم و هيچ‌ وقت به يك بازيكن استقلال توهين نمي‌كنم. اميد نورافكن چند سال كوچك‌تر از من است ولي اين كار را كرد. با اينكه دو سال است در پديده بازي مي‌كنم اما از بچگي استقلالي بودم و به استقلال احترام زيادي قائل هستم. شك نكنيد كه هيچ وقت به بازيكنان اين تيم بي‌احترامي نمي‌كنم. بعد از بازي، هواداران استقلال در شبكه‌هاي مجازي كلي به من توهين كردند حتي به پيج شخصي من هم حمله كرده و كامنت‌هاي توهين‌آميز گذاشتند.

به اميد ابراهيمي هم حرفي زدي؟

من خودم مازندراني هستم اميد هم مازندراني است. فقط به اميد گفتم ديدي پنالتي درست نبود و گل هم نشد؟ هيچ حرف ديگري به اميد نزدم.

همه بازي‌ها فيكس بودي؟

به جز دو بازي كه گونه‌ام شكست در بقيه بازي‌ها فيكس بودم.

چرا اينقدر دير مطرح شدي؟

من الان 27 سال دارم و در تيم‌هاي زيادي بازي كرده‌ام. بيشتر در ليگ يك بازي كردم به همين دليل ديده نشدم. مي‌خواهم با پديده بيشتر مطرح شوم چون 27 سال سن زيادي نيست و مي‌توانم در آينده بهتر از اين هم باشم.

فكر مي‌كني روزي بازيكن تيم محبوبت (استقلال) شوي؟

فعلا كه بازيكن پديده هستم. به اين خاطر گفتم استقلالي هستم چون مي‌خواستم ثابت كنم كه يك استقلالي به تيم محبوبش و هوادارانش توهين نمي‌كند. شايد در آينده اين اتفاق افتاد و پيراهن استقلال را هم بر تن كردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودم استقلالی‌ام، به آن‌ها توهين نمی‌كنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..