تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گتوزو: کسیه از من در دوران بازی‌ام بهتر است

۶۶۵۵۰۲

۹۴۲  بازدید

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، پس از پیروزی 2-1 مقابل کالیاری، فرانک کسیه، هافبک تیمش، را مورد تحسین قرار داد.

ورزش سه: گنارو گتوزو، سرمربی میلان، پس از پیروزی 2-1 مقابل کالیاری، فرانک کسیه، هافبک تیمش، را مورد تحسین قرار داد.

 در این دیدار ابتدا کالیاری با گل نیکلا بارلا که با اشتباه جانلوئیجی دوناروما به ثمر رسید، پیش افتاد اما در ادامه، دو گل از فرانک کسیه، روسونری به سه امتیاز این دیدار رسید.

گتوزو که تیمش به دومین پیروزی پیاپی رسید و به رتبه هفتم جدول صعود کرد، با ابراز رضایت از نمایش کسیه، او را بهتر از خودش در دوران بازی، توصیف کرد.

او به مدیاست گفت:" روی گل آنها، یک اشتباه از ما صورت گرفت اما وقتی بازی 1-0 بود، دوناروما با یک واکنش معجزه آسا، ما را در بازی نگه داشت؛ بنابراین این اتفاق برای همه رخ می دهد.

گتوزو: کسیه از من در دوران بازی‌ام بهتر است

ما باید بازی به بازی پیش برویم و در نهایت ببینیم که در کجا فصل را تمام می کنیم. ما به سختی تلاش می کنیم. بازیکنان ما شایسته تحسین هستند. ما در حال بهتر شدن هستیم. من از نمایش کلی تیم راضی هستم اما باید سطح تمرکزمان را افزایش بدهیم. ما در دقایق پایانی کمی خسته بودیم اما کم کم داریم فوتبال خوبی بازی می کنیم.

کسیه خیلی بهتر از دوران بازی من است زیرا هر فصل 8-7 گل می زند. در هر حال ما باید روی عملکرد تیم تمرکز کنیم، نه روی عملکرد فردی."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گتوزو: کسیه از من در دوران بازی‌ام بهتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..