تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقيب استقلال حريف خود را 6 تايی كرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   العین با برتری 6 بر 2 مقابل حتا امارات با 31 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر امارات قرار گرفت .گل های العین در این بازی را مارکوس برگ ( 2 بار ) ، احمد خلیل ، احمد برمان ، حسین شحاط و یسلم به ثمر رساندند . مارکوس برگ و احمد خلیل که در این دیدار 3 گل برای تیم العین به ثمر رساندند، از خرید های جدید این تیم هستند که در نیم فصل به تیم مامیچ اضافه شدند.

رقيب استقلال حريف خود را 6 تايي كرد

  شاگردان مامیچ امسال در لیگ امارات شرایط خوبی دارند و با حفظ این روند می توانند به راحتی عنوان قهرمانی لیگ امارات را از آن خود کنند.

 العین در مرحله پلی آف با تیم الملکی بحرین بازی دارد و در صورت برد در این مسابقه با تیم استقلال ایران هم گروه می شود .

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

 العين حريف خود را گلباران كرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقيب استقلال حريف خود را 6 تايی كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..