تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به عقیده TSMC، فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در سال جاری با کاهش چشم‌گیری مواجه خواهد شد

شرکت سازنده چیپست‌های اپل از کاهش فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در سال جاری و در مقابل، افزایش فروش دستگاه‌های میان‌رده و پایین‌رده خبر داد.

TSMC، شرکتی که چیپست A11 bionic SoC را برای آیفون‌های ۲۰۱۷ اپل تولید کرد، عقیده دارد که میزان فروش تلفن‌های هوشمند بالارده در سال ۲۰۱۸ کاهش خواهد یافت. سی.سی.وی، مدیر اجرایی TSMC پیش‌بینی می‌کند که فروش گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در سال ۲۰۱۸ کاهش خواهد یافت و در مقابل، میزان فروش تلفن‌های هوشمند میان رده با افزایش چشم‌گیری مواجه خواهد بود.

البته TSMC اظهار داشت که احتمالا درآمد حاصل از فروش تلفن‌های همراه برای این شرکت در سال ۲۰۱۸، در مقایسه با سال ۲۰۱۷ یکسان خواهد بود.

این شرکت تنها تولید کننده چیپست A12 اپل است که در آیفون‌های ۲۰۱۸ به کار گرفته می‌شود. همچنین تراشه‌هایی را تولید می‌کند که توسط شرکت‌هایی نظیر کوالکام، های سیلیکون هواوی و مدیاتک طراحی شده‌اند.

TSMC در سال جاری تراشه‌هایی را با استفاده از فرآیند ۷ نانومتری روانه بازار می‌کند؛ همچنین در حال حاضر، در حال آزمایش تراشه‌های ۵ و ۳ نانومتری است.

سی.سی.وی، مدیر اجرایی TSMC در این باره اظهار داشت:

در میان تلفن‌های هوشمند، فروش پرچم‌داران در سال جاری با کاهش قابل توجهی روبرو خواهد بود. فروش دستگاه‌های میان رده و پایین رده نیز چند درصد افزایش خواهد یافت. اما درآمد کلی این شرکت در سال جاری، در مقایسه با سال ۲۰۱۷ برابر خواهد بود.

بخش موبایل TSMC در سال گذشته، حدود ۵۰ درصد از درآمد کل این شرکت که معادل ۳۳ میلیارد دلار بود را تشکیل می‌داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به عقیده TSMC، فروش تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار در سال جاری با کاهش چشم‌گیری مواجه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..