تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کوک شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش از حد از تکنولوژی را سرزنش کرد

پس از این‌که افراد زیادی از اعتیاد کودکان و بزرگسالان به آیفون انتقاد کردند، تیم کوک شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش از حد از تکنولوژی را مقصر جلوه داد و آن‌ها را سرزنش کرد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، در بریتانیا در مورد یکی از دوره‌های آموزشی اپل با عنوان «همه می‌توانند برنامه‌نویسی کنند» صحبت می کرد. او اشاره کوتاهی هم به مبحث اعتیاد به آیفون داشت و تقصیر را به گردن شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش از حد از تکنولوژی انداخت.

تیم کوک ۵۷ ساله گفت:

من فرزندی ندارم؛ اما برادرزاده‌ای دارم که برای او حد و مرز تعیین می‌کنم. بعضی چیزها هستند که اجازه‌ی استفاده از آن‌ها را نمی‌دهم؛ مثلا نمی‌خواهم او در شبکه‌ها‌ی اجتماعی عضو باشد.

مقاله‌های مرتبط:

اخیر بحثی درگرفته است که آیا گوشی‌ هوشمند، شبکه‌های اجتماعی یا ترکیبی از عوامل مختلف باعث شده است کودکان و بسیاری از بزرگسالان به دستگاه‌های خود وابسته و در انتظار پیام یا برقراری ارتباط با دیگران باشند. اوایل این ماه، سهامداران از اپل خواستند اعلام کند که برای حل مشکل اعتیاد کودکان به آیفون چه برنامه‌ای دارد و در پاسخ، اپل به‌سرعت متعهد شد که برنامه‌های کنترل والدین در آی‌او‌اس را تقویت کند.

طبق گزارش گاردین، کوک گفت:

من به استفاده بیش از حد از تکنولوژی باور ندارم و فردی نیستم که ادعا کنم اگر تمام وقت از تکنولوژی استفاده کنیم به موفقیت دست پیدا می‌کنیم. من به هیچ وجه حامی این جریان نیستم.

او همچنین توضیح داد که باور دارد فناوری نباید در همه‌ی رشته‌های تحصیلی، نقشی کلیدی ایفا کند:

... به‌عنوان مثال آیا در درس ادبیات نیازی به استفاده‌ی گسترده از فناوری است؟ احتمالا نه.

این نظرات پیش از انتشار گزارش درآمد شرکت در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۸ منتشر شدند. انتظار می‌رود اپل با انتشار این گزارش در اول فوریه، ارقام فروش رکوردشکنی را اعلام کند. اپل به‌تازگی برنامه‌هایی برای تزریق میلیاردها دلار به اقتصاد آمریکا از طریق تولید و حمایت از محصولات در طی پنج سال آینده اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کوک شبکه‌های اجتماعی و استفاده بیش از حد از تکنولوژی را سرزنش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..