تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قایق‌های سانچی در آتش سوخته‌اند!

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در مورد تشخیص هویت پیکرهای پیدا شده از حریق سانچی و بازخوانی جعبه سیاه این نفتکش اطلاعاتی را ارائه کرد.

به گزارش شما نیوز: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در مورد تشخیص هویت پیکرهای پیدا شده از حریق سانچی و بازخوانی جعبه سیاه این نفتکش اطلاعاتی را ارائه کرد.

سیروس کیان‌ارثی با اشاره به اخباری مبنی بر تشخیص هویت یکی از پیکرهای پیدا شده حادثه نفتکش سانچی گفت: تا همه DNAهایی که از خانواده‌های مفقودین سانچی اخذ شده با سه پیکری که پیدا شده تطبیق داده نشود، چین به ایران اجازه معرفی نمی‌دهد. یکی از پیکرها تقریبا سالم است و تا حدی می‌توان هویت آن را حدس زد اما تا زمانی که به طور قطعی مشخص نشود اعلام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه DNA اعضای خانواده همه مفقودین از سوی ایران به چین فرستاده شده، اظهار کرد: احتمالا فرآیند تشخیص هویت در عرض چند روز انجام شود. این موضوع از سوی سرکنسول ایران در چین پیگیری می‌شود.

پلمب جعبه سیاه سانچی فردا باز می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در ادامه در مورد بازخوانی جعبه سیاه سانچی توضیح داد: پلمب جعبه سیاه سانچی فردا توسط ذی‌نفعان شامل سازنده جعبه سیاه، پاناما، ایران و کمیته امداد و نجات چین باز می‌شود.

کیان‌ارثی با تاکید بر اینکه بازخوانی جعبه سیاه به زمانی حدود سه ماه نیاز دارد، گفت: ما سعی می‌کنیم از طریق سفارتخانه و نمایندگانی که از ایران در چین هستند فرآیند بازخوانی جعبه سیاه را سرعت ببخشیم.

وی ادامه داد: همه ذی‌نفعان باید در بازخوانی جعبه سیاه حضور داشته باشند زیرا در این جعبه همه سخن‌ها، فرکانس‌ها و رادارها ثبت شده است و به طور کلی ۱۰ الی ۱۵ نوع اطلاعات در این جعبه ضبط شده و توسط گروه متخصص و بیمه‌گرها بررسی می‌شود.

قایق‌های سانچی در آتش سوخته‌اند

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به ربات ارزیابی که چین به سمت سانچی منتقل کرد، گفت: این ربات به محلی که سانچی غرق شده منتقل شده است تا وضعیت کشتی را بررسی کند و عکس‌هایی از سانچی خواهد گرفت.

کیان‌ارثی در مورد اخباری مبنی بر اینکه ممکن است پرسنل سانچی با قایق‌های نجات فرار کرده باشند، توضیح داد: تصاویری که از سانچی منتشر شده نشان می‌دهد دسته‌هایی که توسط آن باید از قایق‌های نجات استفاده کرد دست نخورده هستند و تقریبا به طور یقین باید گفت این قایق‌ها مورد استفاده پرسنل قرار نگرفته و در آتش سوخته‌اند.

براساس این گزارش، در تاریخ ۱۶ دی‌ماه یک نفتکش ایرانی به نام سانچی با یک کشتی چینی برخورد کرد که موجب حریق نفتکش و مفقود شدن ۳۲ پرسنل آن شد.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قایق‌های سانچی در آتش سوخته‌اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..