تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو با آیفون صورت خونین اش را پاک کرد!

کریستیانو رونالدو امروز موفق شد 2 بار دروازه لاکرونیا را باز کرده و نمایش خوبی از خود ارائه دهد.

به گزارش شمانیوز: کهکشانی ها موفق شدند با برتری قاطعانه 1-7، بهترین روز فصل جدید خود را در لالیگا رقم زده و موقتا از بحران هفته های اخر فاصله گیرند. اما خبر خوش برای هواداران رئال مادرید، دبل رونالدو در دقایق پایانی این دیدار بود. برای اولین بار در لالیگای فصل جاری، ستاره پرتغالی رئال مادرید موفق شد در یک دیدار هم گلزنی کرده و هم پاس گل ارسال کند.

اگرچه این اتفاق خیلی دیرتر از زمان انتظار برای رونالدو رخ داد، اما با نزدیک شدن به روزهای حساس فصل، بازگشت رونالدو به روزهای اوج می تواند کهکشانی ها را به کامیابی در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری امیدوار کند.

البته رونالدو در هنگام به ثمر رساندن گل دوم خود دچار مصدومیتی شدید و خونریزی از ناحیه صورت شد تا در دقایق پایانی در ترکیب تیمش غایب باشد.

در هنگام خروج، رونالدو با دیدن چهره خود در گوشی آیفون خون صورتش را پاک کرد تا این حرکت او به شدت مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گیرد.

رونالدو با آیفون صورت خونین اش را پاک کرد!


منبع: فرتاک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو با آیفون صورت خونین اش را پاک کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..