تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن پرسپولیس در کنار مهراب قاسمی خانی +عکس

جوان‌ترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران در کنار دو بازیگربه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن مسلمان هافبک سرخ‌پوشان که لقب جوان‌ترین گلزن را هم دارد عکسی از خودش در کنار مهراب قاسم خانی و حسین سلیمانی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

گفتنی است؛ نخستین گل آسیایی محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به ثمر رسید. او با پرسپولیس به‌ مقام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ رسید و  در پرسپولیس به‌ خاطر پاس‌هایش لقب «مهندس» را گرفت.

همچنین او سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید را دارد.

 جوان‌ترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران در کنار دو بازیگر

انتهای پیام/

  محسن مسلمان و دو بازیگر مشهور در یک قاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن پرسپولیس در کنار مهراب قاسمی خانی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..