تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‎حمايت ابراهيم تاتليسس از عمليات اشغال عفرين توسط ترکیه! +عکس

‎حمايت ابراهيم تاتليسس از عمليات اشغال عفرين توسط ترکیه!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ارتش ترکیه در روزهای اخیر که در قلعه سمعان در استان حلب مستقر شده است، عصر روز سه‌شنبه نیز دو روستای ایسکا و شادری از توابع شیراوا را گلوله‌باران کرد. از سوی دیگر نیروهای ترکیه در اعزاز نیز مناطق فیلات القاضی، مرعناز، و قطمه از توابع ناحیه شرا را هدف قرار دادند.

 بعد از  انتشار اخبار حملات ارتش ترکیه به عفرین، ابراهیم تاتلیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

ابراهیم تاتلیس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"من آرزوی موفقيت دارم برای عمليات عفرين. خدا نگهدار شما باشد... همه ما در كنار شما هستيم..."

 ‎حمايت ابراهيم تاتليسس از عمليات اشغال عفرين توسط ترکیه!

انتهای پیام/

 واکنش  ابراهيم تاتليسس به عمليات اشغال عفرين توسط ترکیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‎حمايت ابراهيم تاتليسس از عمليات اشغال عفرين توسط ترکیه! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..